לקראת השקת yes פלוס: די.בי.אס חוזרת לרווחיות

לוגו yes

חברת הטלוויזיה די.בי.אס, המוכרת בישראל תחת המותג yes, הכריזה בסוף אוקטובר 2019 על מעבר לשידור התכנים על גבי רשת האינטרנט עם חשיפתו של שירות “yes פלוס“. שירות הסטרימינג החדש נמצא בימים אלו בבחינות בטא (גם אצלנו בגאדג’טי) ויושק בחודשים הקרובים באופן רשמי – עד אז, נחשפים נתוניה הכספיים של החברה כחלק מהדוחות הכספיים שפירסמה היום (ב’, 18.11) החברה האם “בזק” ומציגים שיפור ברווחיות מחד ושחיקה במספר המנויים מן הצד השני.

את הרבעון השלישי סיימה החברה עם הכנסות של 334 מיליוני שקלים, ירידה של כ-9% משנה לשנה, כאשר בצד הרווח התפעולי היא מדווחת על 20 מיליון שקלים בתום הרבעון, זאת בהשוואה לרווח תפעולי של מיליון שקלים בלבד ברבעון המקביל אשתקד. נציין כי בשלושה הרבעונים שקדמו לרבעון השלישי של 2019, רשמה החברה הפסד תפעולי.

מספר המנויים של yes בתום התקופה נמדד ב-558 אלף, ירידה של כ-7,000 מנויים בהשוואה לנתוני הרבעון השני של השנה. ההכנסה החודשית הממוצעת ממנוי (ARPU) נמדדה ב-198 שקלים, בדומה לנתון שהוצג ברבעון השני של השנה. נתון זה הוא בר משמעות עבור החברה והדבר ניכר גם בתמחור החדש שהציגה עם חשיפתו של שירות yes פלוס בחודש שעבר. את השירות תשיק yes במחיר של 199 שקלים בחודש, כאשר שירותי תוכן זולים יותר כמו Sting TV יגיעו במחיר המתחיל מ-59 שקלים בחודש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים