סמארטפונים עם טעינה מהירה בהספק 100 וואט יגיעו ב-2020

טכנולוגיית Super Charge Turbo (מקור שיאומי) טכנולוגיית Super Charge Turbo (מקור שיאומי)

במידה וטעינה מהירה בהספק של 65 וואט ו-40 וואט לא מספיקות לכם, תשמחו לשמוע כי החל מהשנה הקרובה שיאומי תחל לאמץ את טכנולוגיית ה-Super Charge Turbo שפיתחה במכשירים שלה לקהל הרחב. עד כה החברה הציעה טעינה מהירה בהספק של 30 וואט, כשהיא מתחרה מול OnePlus, Oppo ו-Huawei, אך החל מהשנה הקרובה הסינית עומדת לקחת את העניינים לידיים ולקפוץ כמה צעדים קדימה.

את טכנולוגיית ה-Super Charge Turbo שיאומי חשפה לראשונה בחודש מרץ האחרון, כשהדגימה כיצד היא מסוגלת להטעין סוללת 4000 מיליאמפר/שעה בזמן קצר במיוחד של 17 דקות בלבד מ-0 ל-100 אחוזים. לצד המכשיר שהדגים את הטכנולוגיה החדשה שיאומי הציבה מכשיר מבית Oppo התומך בטעינת ה-SuperVOOC בהספק 50 וואט, והראתה כיצד זה מגיע ל-65 אחוזים תוך 17 דקות ועם סוללה קטנה יותר בקיבולת 3700 מיליאמפר/שעה.

על מנת לאפשר את קיומה של הטכנולוגיה הזו מבלי להרוס את בריאות הסוללה, המכשירים אשר יתמכו בה יגיעו עם זוג סוללות ולא סוללה אחת, כך שהמכשיר יידע להתמודד עם קצב הטעינה המהיר במיוחד. גם דגם ה-Oppo Reno Ace אשר תומך כיום בטעינה מהירה בהספק של 65 וואט משתמש באותה השיטה, וזה מגיע עם זוג סוללות העומדות בקצב הטעינה המהיר ביחד במקום בסוללה אחת.

במסגרת תערוכת המפתחים שערכה שיאומי בשבוע הקודם, חשפה כי הטכנולוגיה תופץ לקהל הרחב דרך סמארטפונים של החברה אשר יוכרזו בשנה הקרובה ואלו יגיעו עם מטען הבנוי מחומרים איכותיים. עם זאת, שיאומי לא ציינה מתי בשנה הקרובה המכשירים יגיעו אלינו, כך שייתכן כי אלו יופצו כבר בתחילת 2020 או שמא בסופה של השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים