מכשיר ה-Xiaomi Mi Note 10 יגיע לישראל במחיר 2,490 ש”ח

Mi Note 10 (תמונה: Xiaomi) Mi Note 10 (תמונה: Xiaomi)

קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי בישראל, הודיעה על השקתו הקרבה של סמארטפון ה-Xiaomi Mi Note 10 שנחשף בחודש שעבר, כשהוא מגיע עם מערך צילום חדש אותו מובילה מצלמת 108 מגה-פיקסל שפותחה על ידי סמסונג. המכשיר החדש יושק בישראל החל ממחר (ב’, 2.12) דרך אתר החברה במחיר של 2,490 שקלים ובצבע השחור בלבד, כאשר היבואנית תעניק לרוכשים הראשונים אוזניות Airdots Pro במתנה.

גולת הכותרת במכשיר החדש הוא מערך צילום הכולל 5 מצלמות, הראשית בהן מגיעה עם חיישן ה-ISOCELL Bright HMX של סמסונג אשר מציע צילום תמונות בגודל 108 מגה-פיקסל ומסוגל לקלוט אור רב יותר בשל גודל של 1/1.33 אינץ’. החיישן תומך בייצוב אופטי (OIS), מציע מפתח צמצם של f/1.69 ומאפשר צילום טוב יותר בתאורה נמוכה על ידי הפיכת 4 פיקסלים ל-1 לקבלת תמונות בגודל 27 מגה-פיקסל.

לצד החיישן הראשי ניתן למצוא גם חיישן 20 מגה-פיקסל לצילום תמונות בזווית רחבה של 117 מעלות, חיישן 12 מגה-פיקסל לצילום תמונות פורטרט וזום עד פי 2, חיישן 5 מגה-פיקסל לביצוע זום אופטי עד פי 5, עם זום היברדי עד פי וחיישן מאקרו לצילום תמונות ממרחק קטן של כ-1.5 ס”מ.

בחלקו הקדמי של המכשיר ממוקם מסך AMOLED בגודל 6.47 אינץ’ ברזולוציית תצוגה +Full HD, המצופה בזכוכית המגן Gorilla Glass 5, אשר בראשו, בתוך מגרעת ‘טיפת מים’ קטנה ניתן למצוא את מצלמת הסלפי בעלת חיישן 32 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם של f/2.0.

מתחת למכסה המנוע ניתן למצוא את מערכת השבבים Snapdragon 730G המיוצרת בתהליך 8nm ומגיעה עם מעבד בעל 8 ליבות הרצות בתדר מירבי של 2.2Ghz, זיכרון 6GB RAM, אחסון על סך 128GB, תמיכה בזוג כרטיסי nanoSIM וסוללה בעלת קיבולת גבוהה של 5260mAh עם תמיכה בטכנולוגיית טעינה מהירה דרך שקע USB-C בהספק מירבי של 30W, כאשר מתאם הטעינה המהירה מגיע עם המכשיר באריזה לצד מגן סיליקון, לדברי היבואנית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים