הוכרז: Nokia 2.3 – עיצוב מודרני ומחיר של 110 אירו

Nokia 3.2 (תמונה: נוקיה) Nokia 3.2 (תמונה: נוקיה)

אם יש גזרה אחת עליה המחפשים מכשיר חדש לשוק הנמוך מוכנים להתפשר, זו היא כנראה גזרת העיצוב. לעומתם, נוקיה חושבת שכדאי לייחד את מכשיריה גם בחלק זה ומעניקה למכשיר השוק הנמוך Nokia 2.3 העדכני שלה מראה מודרני ומושך, כשגבו מציע טקסטורה המיועדת לעזור באחיזת המכשיר אשר מגיע במגוון צבעים.

בחלקו הקדמי של הנוקיה 2.3 מתגלה מסך בגודל 6.2 אינץ’, ברזולוציית +HD, עם מגרעת בחלקו העליון בתצורת ‘טיפת מים’ ועם יחס אורך:רוחב של 19 על 9. השוליים המקיפים את המסך מתאימים לעובדה שזה הוא מכשיר המיועד לשוק הנמוך ואינו צריך להרשים במיוחד, כשבשולו התחתון נוקיה אף הצליחה להכניס את שמה ועדיין מצאנו לא מעט שוליים גם מעל ומתחת ללוגו.

גזרת הביצועים של המכשיר מונעת על ידי מערכת השבבים Helio A22 מבית מדיה-טק, המיוצרת בתהליך 12 ננו-מטר וכוללת ארבע ליבות חסכוניות בחשמל מסוג Cortex-A53 אשר רצות בתדר מירבי של 2 גיגה-הרץ. יחד איתן אנחנו מקבלים לידינו גם 2 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, ו-32 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון.

מערך הצילום שבמכשיר זה מורכב מזוג חיישני 13 ו-2 מגה פיקסל הממוקמים בחלקו האחורי של המכשיר אחד מעל השני, כאשר הראשי מביניהם מגיע עם מפתח צמצם f/2.2 וחיישן ה-2 מגה פיקסל מיועד לאיסוף עומק בלבד. מצלמת הסלפי שבחזית מציעה רזולוציה של 5 מגה פיקסל, כשהיא מעבירה אור דרך מפתח צמצם f/2.4 ותומכת בפתיחת נעילת המסך באמצעות זיהוי פנים סטנדרטי.

מערכת ההפעלה הרצה מאחורי הקלעים היא אנדרואיד 9 פאי, אך כמו שאר מכשירי נוקיה, גם כאן מדובר במכשיר הלוקח חלק בפרויקט Android One ומציע ממשק נקי עם הבטחה ללפחות שנתיים של עדכוני תוכנה ו-3 שנים של עדכוני אבטחה חודשיים. עוד מאחורי הקלעים נגלה את הסוללה הגדולה, אשר מגיעה בקיבולת של 4000 מיליאמפר/שעה אך נטענת דרך מחבר מסוג MicroUSB בהספק של 5 וואט בלבד.

את הנוקיה 2.3 ניתן להשיג החל מהיום באירופה בצבעים ירוק, חום-חול ואפור-פחם עבור תג מחיר של 110 אירו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים