רשת באג משיקה מחדש את פעילות הרמקולים של Sonos בישראל

צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

הרמקולים של Sonos היו זמינים בישראל מזה זמן מה, אך כעת לקחה רשת באג את המושכות והשיקה היום (ד’, 18.12) בשיתוף החברה פעילות רשמית בישראל עם הבטחה להצגת מחירים תחרותיים שיהיו תואמים למחירים של החברה בעולם ועם מבצע השקה שיכלול הנחות על הרמקולים השונים עד סוף שנת 2019.

חברת Sonos מייחדת עצמה מול יתר השוק דרך דגש גדול על תחום החומרה לצד פיתוח רמקולים איכותיים לסביבה הביתית. הרמקולים מחוברים באמצעות הרשת האלחוטית בבית, אם כי לאחרונה השיקה החברה גם רמקול תומך קישוריות בלוטות’, וניתן לשלוט בהם בקלות דרך אפליקציה שפיתחה החברה עבור פלטפורמות אנדרואיד ו-iOS.

דרך האפליקציה ניתן לשלוט בכל רמקול בנפרד, להקים מקבץ רמקולים בחדר בודד בהם ניתן לשלוט גם יחד וגם להתחבר לשירותי מוסיקה שונים ולמגוון רחב של תחנות רדיו. האפליקציה מציעה גם תכונות מתקדמות לשליטה על הרמקולים כמו מצב לילה שינמיך את הרעשים כדי לא להפריע למשפחה או השכנים ומצב הגברת הדיבור שיעזור לשמוע טוב יותר את מי שמופיע בטלוויזיה במקרה הצורך.

הרמקולים של Sonos תומכים גם ב-AirPlay 2 של אפל להזרמת המוסיקה מהמכשירים התומכים, כשהעוזרות הקוליות של גוגל ואמזון גם הן נתמכות על ידי הרמקולים, אך בשלב זה אין תמיכה של הרמקולים בעוזרות הקוליות בשוק הישראלי.

בשל עבודתה של החברה דרך רשת ה-WiFi לא תדרשו להשתמש בטלפון כדי להזרים את המוסיקה לרמקול, כשזה ימשיך להיות מחובר לשירותי מוסיקה כמו Apple Music, ספוטיפיי ואחרים דרך הרשת האלחוטית בבית ועל כן לא ידרוש טלפון צמוד. דרך העבודה של רמקולי Sonos מאפשרת גם עבודה של רמקולים שונים בחדרים שונים בבית, בכולם תוכלו לשלוט באמצעות האפליקציה מרחוק וכן באופן ידני בחדר עצמו, כאשר תכונת ה-Trueplay של החברה מאפשרת כוונון אוטומטי של השמע בהתאם לחדר בו נמצא הרמקול (מתבצע דרך מכשירי iOS בלבד).

מחירי הרמקולים של Sonos בישראל

Sonos Beam – מקרן קול קומפטי לטלוויזיה באורך של 65 ס”מ בלבד. מחיר ה-Sonos Beam בישראל הוא 1,699 שקלים.

Sonos Playbar – מקרן קול גדול ועוצמתי לקולנוע ביתי ולצפייה בטלוויזיה, סרטים, מוסיקה ועוד. בין אם מתקינים אותו על הקיר או ממקמים מתחת לטלוויזיה, על מעמד או כוננית, Playbar מכוונן את עצמו אוטומטית לקבלת הצליל הטוב והצלול ביותר. מחירו בישראל יעמוד על 2,849 שקלים.

Sonos One / One SL – רמקול קומפקטי המתאים לבניית מערכת שמע בסטריאו לסלון או לשימוש במספר רמקולים לחדרים שונים בבית וכן לשילוב עם מקרני הקול של החברה Beam ו-Playbar. ה-One SL (מגיע ללא מיקרופון מובנה) יוצע בישראל במחיר 749 שקלים, כשה-One (עם מיקרופון מובנה כהכנה לתמיכה בעוזרות הקוליות) יוצע בארץ במחיר 890 שקלים.

Sonos Play:5 – רמקול עוצמתי בעל סאונד עשיר, מעוצב באלגנטיות ומספק את הצליל הטהור והעמוק ביותר שזמין מהחברה. מחירו בישראל יעמוד על 1,999 שקלים.

Sonos Play:5 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Sonos Play:5 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

Sonos Sub – סאבוופר אלחוטי גדול שמייצר באסים עמוקים. עם שני דרייברים במרכז הסאב פונים פנימה בכדי למנוע רעידות ופידבקים, כך שכל מה שתשמעו זה בס טהור. מחיר ה-Sub בישראל יעמוד על 2,849 שקלים.

Sonos Sub (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Sonos Sub (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

Sonos Move – הרמקול האלחוטי החדש ביותר של החברה שנחשף בספטמבר 2019 והיחיד שמגיע עם תמיכה מובנית בקישוריות בלוטות’ להזרמת מוסיקה כאשר Wi-Fi אינו זמין. הרמקול מגיע במעטפת חיצונית קשיחה ועמידה במיוחד כך שהוא יעמוד בפני נפילות, זעזועים, גשם ולחות, אבק ולכלוך, עם הגנת UV וטמפרטורות קיצוניות בדירוג של IP56.

Sonos Port – רכיב הזרמת מדיה עבור מערכות סטריאו קיימות או רסיברים. ליהנות ממוזיקה, פודקאסטים, ספרי שמע ורדיו אינטרנטי עם ציוד האודיו שכבר ברשותכם. ניתן גם לחבר לפטיפון להאזין לתקליטים, תקליטורי CD וקבצי שמע שאינם אלחוטיים (דיסק און קי, כונן חיצוני ועוד) ישירות לרמקולים של Sonos בחדרים אחרים בבית! מידע בנוגע למחיר או זמינות בישראל טרם נמסר.

Sonos AMP – מגבר רב תכליתי להפעלת כל מערכות הבידור שלכם. חברו את הכל החל מהפטיפון והסטריאו לרמקולים החוטיים שלכם בכדי ליהנות מתקליטים, תקליטורים, קבצי שמע מאוחסנים וגם סטרימינג. ניתן להפעיל רמקולים חיצוניים ולהרחיב את מערכת Sonos לחצר האחורית או למרפסת. מחיר בישראל: 3,199 שקלים.

מבאג נמסר כי כבר היום תוכלו להזמין מראש את הרמקולים של Sonos בחנויות באג ובאתר במחיר השקה מיוחד שיימשך עד ה-1.1.2020. לאחר מכן, Sonos תהיה זמינה גם ברשתות נבחרות נוספות וחנויות האודיו והאלקטרוניקה ברחבי הארץ. לפניכם טבלת מחירי הרמקולים בהנחות המיוחדות בתקופת ההזמנה המוקדמת:

שם המוצרמחיר השקהמחיר רגיל
Sonos Beam1599 ש"ח1699 ש"ח
Sonos Playbar2749 ש"ח2849 ש"ח
Sonos One849 ש"ח890 ש"ח
Sonos One SL649 ש"ח749 ש"ח
Sonos Play:51899 ש"ח1999 ש"ח
Sonos Sub2749 ש"ח2849 ש"ח
Sonos Move1599 ש"ח1699 ש"ח
Sonos AMP2999 ש"ח3199 ש"ח


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים