עדכון אנדרואיד 10 מגיע למשתמשי Galaxy Note 10 בישראל

Galaxy Note 10 Plus (צילום: אוהד צדוק, גאדג'טי) Galaxy Note 10 Plus (צילום: אוהד צדוק, גאדג’טי)

אחרי שהספיקה להשיק את עדכון אנדרואיד 10 לדגמי ה-Galaxy S10, למשוך אותו, ולהשיק מחדש, החלה סמסונג לשלוח את העדכון הטרי גם למכשירי Galaxy Note 10. על פי עדויות מטעם מספר לא מבוטל של משתמשים שבישרו לגאדג’טי אודות העדכון (תודה לכם!), בהם גם כתב החומרה שלנו, יאן לנגרמן, עולה כי דגמי ה-Note 10 הנמכרים בישראל החלו לקבל את גרסת אנדרואיד 10 ביממה האחרונה.

העדכון מגיע מהר מן המצופה, כאשר הוא מקדים את המועד המקורי עליו הכריזה החברה בסוף חודש נובמבר. על פי מפת הדרכים הנוגעת להפצת עדכוני מערכת ההפעלה למכשירי סמסונג שפירסמנו בסוף נובמבר, אנדרואיד 10 הייתה צפויה לעשות דרכה לדגמי סדרות ה-Galaxy S10 וה-Galaxy Note 10 רק בינואר 2020, כאשר בפועל הגיע העדכון לשני הדגמים כבר בדצמבר 2019.

מערכת ההפעלה אנדרואיד 10 מגיעה למכשירי ה-Note 10 של סמסונג יחד עם ממשק המשתמש המותאם One UI 2, זה מציג מספר עדכונים משלו עבור המשתמשים. עם העדכון ל-One UI 2 סמסונג הציגה התראות המופיעות בחלונית קטנה יותר להפרעה מינימלית בעת כניסת התראות כאשר אתם משתמשים במכשיר.

בנוסף לכך, החברה עדכנה את המצב הכהה (Dark Mode), כך שזה מתאים עצמו ליותר אפליקציות כעת והוסיפה פיצ’רים כמו שינוי צבעי המקלדת לניגודיים יותר על מנת להעניק ראות משופרת.

נוחות השימוש גם היא השתפרה עם יותר תאימות לעבודה עם המכשיר עם יד אחת, כאשר סמסונג אימצה את החלוקה בין “איזור צפייה” המופיע בחלק העליון של המכשיר ו“איזור שימוש” המופיע בחלק התחתון ומאפשר גישה נוחה יותר ללחיצות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים