שעון ה-Amazfit GTR Lite זמין במחיר של 110 דולר עוד בטרם הוכרז רשמית

חנות הרשת Gearbest החלה להציע למכירה הדגם החדש ביותר בסדרת שעוני ה-Amazfit של יצרנית השעונים החכמים Huami, ה-Amazfit GTR Lite, גרסה מוזלת של שעון ה-GTR שהופכת להיות זמינה למכירה ברשת עוד בטרם הוכרזה רשמית על ידי היצרנית.

בעוד ששעון ה-GTR המקורי של Amazfit הושק בחודש יולי האחרון והספיק כבר להגיע לארץ בחודש נובמבר בגודל של 42 ו-47 מ”מ, גרסת ה-GTR Lite החדשה תגיע בגודל של 47 מ”מ, כאשר גוף השעון יהיה עשוי מאלומיניום בלבד, לעומת האפשרות לגוף פלדה או טיטניום בדגם ה-GTR הרגיל. רצועת העור תוחלף ברצועת סיליקון פשוטה יותר.

מבחינת המפרט הפנימי של השעון, ה-GTR Lite דומה למדי ל-GTR הרגיל ומגיע עם מסך AMOLED צבעוני בגודל 1.39 אינץ’, עם ציפוי זכוכית גורילה 3 וסוללת 410mAh שאמורה להספיק לשימוש של עד 24 ימי שימוש. ההבדל הוא שבניגוד ל-GTR הרגיל, גרסת ה-Lite החדשה תגיע ללא שבב NFC או GPS מובנה ותאפשר מעקב אחר 8 פעילויות ספורט בלבד, במקום 12.

שעון ה-Amazfit GTR Lite החדש זמין נכון להרגע בלעדית להזמנה מאתר Gearbeast במחיר של 110 דולרים, כאשר הוא צפוי להיות זמין למכירה במקומות נוספים לאחר ההכרזה הרשמית של Huami שתחשוף גם את המחיר הרשמי של השעון.

בעוד שמדובר על מקרה חריג יחסית של חנות רשת שמתחילה למכור מוצר עוד בטרם הוכרז רשמית, ה-GTR Lite החדש מהווה שעון חכם מעניין למדי, כשהוא שומר על מרבית היתרונות של ה-GTR הרגיל ומאפשר למשתמשים שאינם זקוקים לאפשרויות המתקדמות יותר למעקב אחרי פעילויות ספורט לקבל מוצר דומה במחיר זול יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים