מקרר ה-Family Hub החדש של סמסונג מגיע עם מערכת AI מובנית

מקרר Samsung Family Hub (מקור סמסונג)

חברת סמסונג (Samsung) הכריזה על הגרסה החדשה ביותר של מקרר ה-Family Hub החכם שיוצג במהלך תערוכת CES 2020 המתקיימת השבוע הבא בארה”ב. הגרסה החדשה של המקרר מוסיפה יכולות בינה מלאכותית המתבססת על המצלמה המובנית ומאפשרת את זיהוי הפריטים במקרר לשם מתן המלצות בכל הנוגע למצרכים אותם צריך לקנות או אילו מנות ניתן לבשל עם הפריטים הקיימים במקרר.

סדרת מקררי ה-Family Hub החכמה של סמסונג קיימת כבר כחמש שנים, כאשר דגם נוסף בסדרה ראינו גם במהלך כנס IFA 2019 שנערך בברלין. בעוד בדגם הקודם החברה שילבה מצלמה בחלקו הפנימי, שאפשרה להציג את תוכן המקרר במסך החיצוני החכם ללא פתיחה של דלת המקרר, גרסת 2020 החדשה משדרגת את יכולות המקרר והמצלמה המובנית.

באמצעות זיהוי הפריטים החכם, מקרר ה-Family Hub של סמסונג יוכל להמליץ למשתמשים על מתכונים לתקופה של עד שבוע שלם בהתאם לפריטים הקיימים במקרר, עם תכנון חכם בהתאם לדרישות הדיאטטיות אותן המשתמשים יכולים להגדיר. המקרר גם יזכיר למשתמשים לקנות פריטים חדשים במידה שזוהו חוסרים.

תכונת ה-AI החדשה של המקרר מצטרפת ליכולות המתקדמות אותן הסדרה מציעה, כשהמסך הקדמי משמש כטאבלט חכם גדול עם יכולות לנהל רשימות, הפעלת מוזיקה, גלישה באינטרנט ושליטה על יותר מ-1,000 מוצרי בית חכם מסדרת ה-SmartThings של סמסונג היישר מהמקרר עצמו.

נכון להרגע אין צפי מדויק לזמינות או מחיר עבור מקרר ה-Family Hub החדש, אך סמסונג מסרה כי עדכוני התוכנה החדשים של המקרר צפויים להגיע באביב הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים