המשחק S.T.A.L.K.E.R. 2 ישתמש במנוע Unreal ויציע שימוש במודים

בשנה שעברה הוכרז כי המשחק S.T.A.L.K.E.R. 2 נמצא בפיתוח, כשמדובר בהמשך לסדרת משחקי החקר, הלחימה וההישרדות S.T.A.L.K.E.R. שהחלה את דרכה ב-2007 עם המשחק Shadow of the Chernobyl. המשחק האחרון בסדרה יצא לפני עשר שנים, ב-2010, תחת השם Call of Pripyat. משחקי הסדרה מתרחשים ב-Zone, איזור ההסגר סביב העיר Pripyat, בה התרחשה התאונה הגרעינית בסוף שנות ה-80.

אחד המאפיינים הבולטים במשחקי הסדרה תמיד היה המנוע בו השתמשו המפתחים, שנקרא X-Ray Engine, אשר לצד החופש שאיפשר בזמן הפיתוח, ניחן גם בחוסר יציבות מסוים. כעת, מפרסום חדש של יוצרי המשחק עולה כי S.T.A.L.K.E.R. 2 זונח את המנוע הוותיק, ועובר ל-Unreal Engine של חברת Epic. בין היתר, יוצרי המשחק הסבירו כי הבחירה במנוע של Epic תאפשר להם גם לתמוך במודים – אפשרות אותה השחקנים ניצלו בצורה ניכרת בעבר.

זה נותן לנו את האפשרות ליצור את המשחק שאתם מחכים לו, עם האווירה המותחת והמסתורית, שהיא הבסיס של העולם של S.T.A.L.K.E.R. בנוסף, מנוע Unreal עובד היטב עם המטרה שלנו להנגיש ולקהל על השחקנים את נושא המודים. תוספות מצד השחקנים עוזרות לעולם של ה-Zone להמשיך לחיות בזמן שאנחנו עסוקים ביצירת המשחק הבא, ואנחנו אסירי תודה על כך.

חברת Epic Games מנהלת גם את חנות המשחקים שלה, Epic Games Store. יוצרי המשחק הניחו שאזכור שמה של Epic יעלה את הסברה כי מדובר בכותר בלעדי לחנות זו, והתייחסו לכך באמרם כי הבחירה במנוע Unreal לא קשורה לפלטפורמות או לחנויות אליהן יגיע המשחק. בהמשך, כך הובטח, נשמע עדכונים נוספים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים