דיווח: סמסונג תכריז על ה-Galaxy Fold 2 ברבעון השני של השנה

מכשיר Galaxy Fold (צילום: יאן לנגרמן, גאדג’טי)

בשעה שאירוע ההכרזה Unpacked 2020 הרשמי של סמסונג מתקרב אלינו בצעדי ענק, נראה כי האירוע המסקרן יותר שלה עדיין רחוק מאיתנו. על פי דיווח חדש המגיע אלינו מהמדליף הצעיר Max Weinbach, סמסונג עובדת על ממשיך דרך אמיתי ל-Galaxy Fold אשר ייחשף ברבעון השני של השנה ויתפוס את מקומו כמכשיר המתקפל השלישי מבית החברה לאחר השקת ה-Galaxy Z Flip באירוע הקרוב.

כאמור, סמסונג עתידה להכריז על המכשיר המתקפל השני מתוצרתה (Galaxy Z Flip) באירוע הקרוב שתערוך ב-11 בפברואר, אך זה אינו עומד להיות ממשיך דרכו של ה-Galaxy Fold אשר מציע שימוש של טאבלט וסמארטפון כאחד, אלא סמארטפון רגיל המסוגל להתקפל למבנה קטן יותר, בדומה ל-Motorola RAZR. עקב כך, נצטרך להמתין עוד מספר חודשים להגעתו של ממשיך הדרך הרשמי למכשיר המוזכר בתחילה.

על פי דבריו של המדליף, ה-Galaxy Fold 2 יגיע עם מסך בגודל 8 אינץ’ כשהוא במצב פתוח, לעומת 7.3 אינץ’ בדגם הנוכחי, כאשר סמסונג תשתמש בזכוכית דקיקה במיוחד (Ultra Thin Glass) במקום מסך הפלסטיק הנמצא בדור הנוכחי, אך גם בזכוכית הזו ניתן להבחין בקיפול בדומה לפלסטיק. בזכוכית הזו סמסונג עומדת להשתמש גם ב-Galaxy Z Flip, כך שנוכל להתרשם מביצועיה בקרוב מאוד.

מעבר לכך, סמסונג עתידה לשלב מערך צילום מתקדם הכולל חיישן ראשי ברזולוציית 108 מגה פיקסל במכשיר, זאת בדומה לחיישן ה-108 מגה פיקסל הנמצא גם בדגם ה-Galaxy S20 Ultra. ואם כל זה לא מספיק, בדור הבא נקבל גם את עט הסטיילוס SPen כחלק מהחבילה, את מערכת השבבים Snapdragon 865 מתחת למכסה המנוע ותמיכה בגלישה ברשת הדור החמישי (5G).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים