גוגל צפויה להציג אפשרויות תמלול ותרגום אוטומטי לשפות של שיחות קוליות

לוגו Hey Google צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

חברת גוגל (Google) צפויה להוסיף יכולות תמלול מתקדמות לאפליקציית התרגום Google Translate של החברה, כאשר בנוסף, שורות קוד בגרסת החייגן העדכנית של החברה, ה-Google Phone, מציגות כי מלבד האפשרות להקלטת השיחה שצפויה להגיע לחייגן הוא יאפשר בעתיד לתמלל שיחות שלמות לטקסט.

בהמשך לידיעה קודמת על כך כי חברת גוגל צפויה להוסיף את האפשרות להקלטת שיחות בחייגן גוגל המובנה, אתר 9to5google הצליח לבחון את הקוד של אפליקציית החייגן Google Phone בגרסה 44, ואף להפעיל את האפשרות להקלטת שיחות, כאשר בנוסף ניתן ללמוד מתוך חלק מהשורות פרטים נוספים על אפשרות הקלטת השיחות של גוגל:

  • צמד המחרוזות call_recording_disclaimer_title ו-call_recording_disclaimer_content מראות כי האפליקציה תיתן אזהרה למשתמש כי הקלטת השיחות מותנית בחוק המקומי.
  • צמד המחרוזות call_recording_starting_voice ו-call_recording_ending_voice מציגות כי בניגוד לאפשרוית ההקלטה הקיימות כיום, האפליקציה של גוגל צפוייה להודיע קולית בזמן השיחה שהשיחה מוקלטת לשני הצדדים על מנת למנוע הקלטה בסתר ללא ידיעת הצד השני.

אפשרות נוספת שצצה בקוד החייגן היא האפשרות לבצע תמלול לשיחה עצמה לאחר הסיום שלה בזכות המחרוזת call_recording_transcript_not_available בקוד, שמציגה כי יש מקום יעודי לאפשרות החדשה אך היא לא תהיה פעילה נכון להרגע.

אפשרות התמלול לא תהיה מוגבלת לאפליקציית החייגן, כאשר אפליקציית התרגום Google Translate צפויה לקבל אפשרות תמלול בזמן אמת שתאפשר לתרגם ולתמלל שיחה בין שני אנשים. האפשרות החדשה צפויה להסתמך על מנגנון בינה מלאכותית שיחייב חיבור אינטרנט זמין מאחר והתמלול עצמו ישתנה בהתאם לשיחה ויתאים את עצמו לנאמר בצורה טבעית יותר תוך כדי הדיבור.

שתי אפשרויות התמלול החדשות של גוגל יתנו ערך מוסף גדול למשתמשים, ובעוד שה-Google Translate נחשב כיום לאחד הכלים הנוחים והשימושיים ביותר לתרגום בין שפות, האפשרות לתמלל ולתרגם בזמן השיחה את השיחה עצמה תיתן גמישות רבה יותר למשתמש. לחילופין, האפשרות לתמלל שיחות טלפון תאפשר למשתמשים לקרוא את השיחה במהירות ולא רק להקשיב להקלטה שלה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים