נינטנדו: לא נשחרר דגמי Switch חדשים בשנת 2020

לוגו קונסולת Switch של נינטנדו

בשנה שעברה שחררה נינטנדו גרסה מעודכנת של קונסולת ה-Switch הפופולארית שלה, בשם Switch Lite. הגרסה החדשה הגיעה עם כמה שינויים, כשהגדול ביניהם נוגע לאופי ההיברידי של המכשיר: ה-Lite לא יכולה להתחבר לעמדת העגינה של ה-Switch, ובכך הפכה למעשה לקונסולה ניידת בלבד.

לצד השקת ה-Switch Lite נפוצו דיווחים ושמועות על גרסה נוספת של ה-Switch שנמצאת בפיתוח, שזכתה לשם “Switch Pro”. הסברה היתה שלצד הדגם “המוחלש” שהושק בדמות ה-Switch Lite, יגיע גם דגם מתקדם יותר שיהיה קרוב יותר ל-Switch המקורית, ויכלול את אפשרות העגינה והחיבור לטלוויזיה. חלק מהשחקנים שרצו לקנות Switch החליטו להמתין לגרסה זו.

כעת נינטנדו מכריזה כי למעשה לא מתוכננות השקות חדשות של מכשירי Switch בשנת 2020. השמועות בנוגע לגרסת ה-“Pro”, אם היה בהן גרעין של אמת, ייאלצו להמתין לפחות לשנה הבאה. אין ספק שהחברה מעדיפה כי אלו המתלבטים ירכשו את ה-Switch כעת, במקום לחכות למכשיר עתידי על סמך שמועות. ההצהרה הגיעה מתוך הדו”ח הפיננסי העדכני ביותר של החברה:

שימו לב כי אין לנו כל תוכנית להשיק דגם חדש של Nintendo Switch במהלך 2020.

מאז הושקה ב-2017, ה-Switch קנתה לעצמה קהל מעריצים הולך וגדל. יחד עם זאת, ההחלטה שלא להשיק קונוסלה משודרגת במהלך 2020 יכולה להעיב על מאמצי החברה. במהלך השנה צפויות להגיע קונסולות הדור הבא – ה-PlayStation 5 וה-Xbox Series X. אם לנינטנדו לא תהיה תשובה עדכנית למכשירים אלו, ייתכן והחברה תתקשה להמשיך עם המומנטום החיובי של ה-Switch.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים