פרויקט xCloud להזרמת משחקים מאת מיקרוסופט מגיע לאייפון

משתמשי האייפון מתחילים ליהנות מפרויקט xCloud של מיקרוסופט. הפרויקט נועד להזרים משחקים משרתי החברה אל המשתמשים, בדומה ל-Stadia של גוגל, ו-Geforce Now של Nvidia, שהושק רק לאחרונה. משמעות הדבר היא שתוכלו לשחק גם במשחקי Xbox ומחשב תובעניים על גבי האייפון, מבלי להשקיע ברכישת מכשיר נוסף כדי לשחק.

xCloud כבר זמין עבור משתמשי אנדרואיד, אולם משתמשי האייפון מקבלים רק עכשיו את ההזדמנות להתנסות בשירות ההזרמה. מיקרוסופט פתחה בימים האחרונים את האפשרות להירשם לבדיקה מקדימה של השירות עבור משתמשי iOS. הבדיקה נועדה לאפשר ל-10,000 שחקנים להתנסות בשירות, והמשחק היחיד שזמין כרגע להתנסות הוא Halo: Master Chief Collection. אלפי המקומות שנפתחו לבדיקה נתפסו בתוך זמן קצר.

אם התמזל מזלכם והצלחתם להירשם לבדיקת השירות, תצטרכו להצטייד בבקר שליטה (כמו בקר ה-Xbox) על מנת ליהנות מהמשחקים. xCloud יכול לספק לכם חוויה קרובה מאוד למשחק בקונסולה ביתית, אך מסך המגע של הטלפון אינו מספיק בתור אמצעי שליטה לכל המשחקים. בקרי השליטה של Xbox שתומכים בחיבור Bluetooth למכשירים נוספים, מסוגלים להתחבר גם לטלפון ולספק לכם חווית משחק קרובה יותר לסלון מאשר למשחקי המובייל.

בדיקת השירות ל-iOS מרמזת כמובן על השקה הולכת ומתקרבת של שירות ההזרמה לבעלי האייפון. הבדיקה החלה רק ימים ספורים לאחר שפיל ספנסר (Phil Spencer), מנכ”ל חטיבת Xbox במיקרוסופט, צוטט באומרו כי התחרות של מיקרוסופט בעתיד לא תהיה מול סוני ונינטנדו, אלא מול שירותי הזרמה שיגיעו דווקא מחברות שאינן עוסקות בגיימינג בצורה מסורתית, כמו גוגל (Stadia) ואמזון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים