The Witcher 3

The Witcher 3

מכירות המשחק The Witcher 3 קפצו ב-554% בעקבות הסדרה של Netflix

אין עוררין על כך שסדרת The Witcher ("המכשף") של נטפליקס, בכיכובו של הנרי קאביל, היתה בין ההשקות המוצלחות של שירות הסטרימינג. כעת מתברר כי נטפליקס שירתה גם את המשחק באופן יוצא דופן, שכן המכירות של The Witcher 3 קפצו פי כמה אחרי השקת הסדרה.

כבר ידענו כי הסדרה נתנה דחיפה רצינית למשחק של CD Projekt – זמן קצר אחרי השקת הסדרה, מספר השחקנים ב-The Witcher 3 ב-Steam הגיע לשיא של כל הזמנים, עם למעלה מ-100,000 שחקנים ששיחקו בו באותו הזמן. למעשה, מספר השחקנים ששיחקו ב-The Witcher 3 אחרי שהגיעה סדרת הטלוויזיה, היה גבוה יותר מאשר בהשקת המשחק ב-2015.

כעת מתברר עד כמה גדולה היתה השפעתה של סדרת הטלוויזיה. מדו"ח של The NPD Group עולה כי בהשוואה לדצמבר 2018, מכירות המשחק The Witcher 3 בדצמבר 2019 קפצו ב-554% – יותר מפי חמש. הנתון המדהים מתייחס רק לעותקים פיזיים, וצפוי כי מכירת המשחק בחנויות כמו GOG ו-Steam, שלא נמנות בדו"ח, תרמו גם הן לזינוק בפופולאריות של The Witcher 3.

למעשה, לא מדובר רק ב-The Witcher 3 אלא גם במשחקים שקדמו לו. The Witcher, המשחק הראשון בסדרה, הגיע לשיא חדש בינואר עם למעלה מ-12,000 שחקנים ב-Steam. המשחק השני זכה גם הוא לקפיצה במספר השחקנים, אם כי באופן צנוע מעט יותר. לבסוף, גם ספרי The Witcher מאת אנדרי ספקובסקי זכו להתעניינות רבה, עם 500,000 עותקים חדשים שהודפסו כדי לעמוד בביקוש הגבוה.

בעוד CD Projekt רוכבת על גלי ההצלחה של סדרת הטלוויזיה, החברה עובדת במרץ על המשחק הבא שלה, Cyberpunk 2077. למשחק, שהפך לאחד הכותרים המצופים ביותר של 2020, יש נעליים גדולות למלא – המשחקים הקודמים של CD Projekt גרמו לשחקנים לצפות לאיכות גבוהה מהחברה ולכמות רבה של תוכן. ההדגמות ששיחררה CD Projekt עד כה רק ליבו את האש, ונראה כי השחקנים כבר לא יכולים לחכות ל-Cyberpunk 2077, שיגיע בספטמבר הקרוב.

במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות