אירוע Unpacked הבא של סמסונג יתקיים ב-11 באוקטובר בתערוכת CTIA

תערוכת CTIA שתתקיים בסן-דייגו בין התאריכים 11-13 באוקטובר תארח מעל 260 חברות ורשתות תקשורת, ביניהן AT&T, T-Mobile, Verizon וכן גוגל, אפל, נוקיה, סמסונג, מוטורולה, HTC, LG ועוד רבות. מי שצפויה לקיים במהלך האירוע הכרזה גדולה היא כנראה סמסונג, שקבעה לקיים אירוע Unpacked נוסף ביומה הראשון של התערוכה – שלישי, 11 באוקטובר בשעה 11 בבוקר (21:00 שעון ישראל).

ומה סמסונג צפויה להציג? ובכן… אף אחד לא באמת יודע, לפחות כרגע. מה שכולם מקווים ומייחלים לראות היא הכרזתו של המכשיר המיוחל Nexus Prime – נושא הדגל של מערכת ההפעלה החדשה אנדרואיד Ice-Cream Sandwich 4.0. השערות אחרות מדברות גם על מתן פרטים נוספים אודות מכשיר הדגל העתידי של סמסונג – Galaxy S III ששמועות לגבי מפרטו הטכני פורסמו לא מזמן.

באירוע Unpacked שעבר אשר נערך ב-1 בספטמבר במסגרת תערוכת IFA, נחשפו Galaxy Note, Galaxy Tab 7.7 ו-Wave III. מספר ימים לפני האירוע שיחררה סמסונג אפליקציה ייעודית המאפשרת צפייה בשידור ישיר בהכרזה, מידע לעיתונאים וכו’ – אותה אפליקציה, כזכור, נפרצה וחשפה לפני הזמן את מרכולתה של סמסונג. גם הפעם סמסונג צפויה לשחרר אפליקציה דומה, או לעדכן את הקיימת – אולם אנו בטוחים שייעשה בה מקצה שיפורים שימנע מבוכה דומה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים