שואב אבק אלחוטי חדש של Xiaomi מגיע לישראל

שואב אבק אלחוטי נטען Mi Handheld Vacuum Cleaner 1C (מקור שיאומי)

קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי (Xiaomi) בישראל, משיקה בישראל את שואב האבק האלחוטי הנטען החדש של שיאומי, ה-Mi Handheld Vacuum Cleaner 1C בישראל. הדגם החדש ביותר בסדרת שואבי האבק של שיאומי עצמה ולא באחד ממותגי המשנה שלה בישראל, כשהוא מגיע עם תג מחיר של 699 ש”ח.

שואב ה-Mi Handheld Vacuum Cleaner 1C החדש מצטרף לדגם ה-Mi Handheld Vacuum Cleaner המקורי שהושק בישראל בחודש יולי האחרון, כשהוא מגיע עם מנוע בראשלס (brushless) מתקדם בעל 9 קונוסים עם מהירות סיבוב של עד 100,000 סל”ד, המייצר עוצמת יניקה של 120AW עם שאיבה חזקה במיוחד של 20000PA.

ה-1C מגיע בעיצוב מודרני ונקי עם תחנת טעינה הניתנת לתליה על הקיר לטעינה ואחסון של השואב והאביזרים המצורפים שלו, כאשר סוללת ה-2500mAh המובנית מאפשרת, לפי היצרן, שימוש של עד 60  דקות במצב חיסכון, שאמור להספיק לניקוי שטח של עד 160 מ”ר, שימוש 27 דקות במצב רגיל או שימוש של 8 דקות במצב MAX לעוצמת שאיבה מירבית. טעינה מלאה של השואב אמורה לקחת כ-3.5 שעות.


בערכה שמגיעה עם השואב יהיה ניתן למצוא מוט הארכה מתכתי, ראש שאיבה ממונע לרצפה עם מברשת רכה, ראש שאיבה ממונע למיטה ולספות, מתאם שאיבה צר, מתאם שאיבה עם מברשת רכה ומטען/מעמד קיר.

ה-Mi Handheld Vacuum Cleaner 1C זמין למכירה מוקדמת מאתר שיאומי ישראל במחיר של 699 ש”ח, חנויות Mi Store בקריון, דיזינגוף סנטר, קניון אילת ואצל המשווקים המורשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים