המשחק The Last of Us יקבל סדרה ב-HBO

The Last Of Us מתוך “The Last of Us” (תמונה: Naughty Dog)

המשחק The Last of Us נחשב לאחד מהמשחקים המושקעים והמשובחים שהגיחו לסצינת הגיימינג בעשור האחרון, ובעוד אנו ממתינים להשקתו של הכותר הבא בסדרה – The Last of Us 2 – אשר נדחתה ל-29 במאי 2020, כעת אנו לומדים כי אלי וג’ואל יעשו דרכם לסלון הביתי שלנו בעתיד, עם סדרה חדשה הנמצאת בפיתוח ב-HBO.

ניל דרקמן (Neil Druckmann), המנהל הקריאטיבי של המשחק בסטודיו המשחקים Naughty Dog, ייקח חלק בפיתוח הסדרה למסך הקטן, אך מי שיעמוד בראש יהיה לא אחר מאשר קרייג מזין (Craig Mazin), שהיה אחראי על פיתוח המיני-סדרה המוצלחת של HBO – צ’רנוביל, כך על פי דיווח של ההוליווד ריפורטר. עוד מעורבים בהפקת הפרוייקט הם אוון וולס (Evan Wells), נשיא Naughty Dog, כאשר ההפקה עבור HBO תהיה חלק משיתוף פעולה בין אולפני Sony Pictures ו-PlayStation Production, שזוהי ההפקה הראשונה שלה לטלוויזיה.

הסדרה תעקוב אחר האירועים של המשחק הראשון של The Last of Us מ-2013, אך בדיווח של הריפורטר נאמר כי ייתכן שתכנים מהמשחק השני, שטרם שוחרר, עשויים להגיע לסדרה גם כן. The Last of Us יצא לראשונה עוד ב-2013 וסיפר את סיפורם של ג’ואל, מבריח שמנסה לשרוד בעולם פוסט אפוקליפטי, ואלי, ילדה בת 14 אותה הוא נשכר להבריח בשל האמונה כי היא עשויה להיות המרפא למגפה (לא קורונה!) שתקפה את העולם. יחד הם עוברים מסע קשה, כשהם נתקלים בזומבים ואיומים אחרים מבני אדם ששרדו את המגפה.

בשלב זה לא ברור האם הרעיון לפיתוח המשחק לפורמט טלוויזיוני היה הגורם לכך ש-Naughty Dog דחתה את השקתו של The Last of Us 2 לחודש מאי 2020, אף שהתכנון הקודם היה לחודש פברואר. לפי החברה, הסיבה המוצהרת לדחיה היא שדרוש זמן נוסף על מנת ללטש את המשחק.

כך או כך, צירופו של קרייג מזין לעמוד בראש הפרוייקט יחד עם דרוקמן מרגישה כהחלטה נכונה. צ’רנוביל הצליחה להביא אל המסך את אחד האסונות הגדולים שידעה ההיסטוריה של כדור הארץ, ומזין עשה עבודה טובה מאוד בלהציג את הפן האנושי באסון. נקווה כי שיתוף הפעולה הזה יצליח להביא גם את הסיפור של The Last of Us, על כל איכויותיו, אל מסך הטלוויזיה באופן דומה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים