הוכרזה: Xiaomi Redmi Smart TV Max 98 – טלוויזיה חכמה ענקית במיוחד

טלוויזיית Redmi Smart TV MAX 98 (מקור שיאומי)

כחלק מאירוע ההכרזה בו חשפה שיאומי (Xiaomi) את מכשיר ה-Redmi K30 Pro, החברה הכריזה גם על התוספת החדשה ביותר לסדרת טלוויזיות ה-Redmi של החברה עם דגם ה-Redmi Smart TV Max 98, מסך טלוויזיה עצום של החברה ברזולוציית 4K, שמגיע בגודל של לא פחות מ-98 אינץ’, עם תג מחיר “סביר” למדי של כ~10,200 ש”ח.

בזמן שטלוויזיית ה-Redmi TV האחרונה הגיעה בגודל של 70 אינץ’ בלבד, החברה החליטה לדלג מעל גדלים רגילים יותר של 75/80/85 אינץ’ היישר אל 98 אינץ’, צעד קטן בלבד לפני קו ה-100 אינץ’. הדגם החדש יגיע עם מערכת ה-PatchWall המוכרת של שיאומי ותופעל על ידי שבב Amlogic T972 מרובע הליבות עם זיכרון של עד 4GB ואחסון של עד 64GB.

מלבד הגודל המרשים במיוחד של הטלוויזיה החדשה, מדובר למעשה בטלוויזיית 4K סטנדרטית יחסית אשר תומכת ב-85% מתקן הצבעים NTSC, עם תמיכה ב-HDR בעזרת 192 אזורי תאורה נפרדים במסך. בצד האודיו נוכל למצוא בה צמד רמקולי 8W מובנים.

טלוויזיית Redmi Smart TV MAX 98 (מקור שיאומי)

על מנת להעריך באמת את הגודל העצום של ה-Max 98, שמגיעה ברוחב של 2.44 מטר וגובה של 1.47 מטר, צריך לבדוק את אתר שיאומי הסיני, המספק הנחיות למדידת גודל הדלת, מעלית וחדר המדרגות בביתכם על מנת שתוכלו לבדוק האם ניתן בכלל להכניס את הטלוויזיה הבייתה.

טלוויזיית ה-Redmi Smart TV Max 98 החדשה תהיה זמינה למכירה בסין החל מה-9.4 במחיר של 19,999 יואן, הם כ~2,831 דולר או כ~10,202 ש”ח, כאשר נכון להיום אין צפי מכירה של הדגם החדש מחוץ לגבולות סין.

מדובר למעשה על טלוויזיה סבירה וסטנדרטית לחלוטין שמצליחה לבלוט בשטח בזכות הגודל העצום שלה. השאלה היחידה שצריך לשאול היא האם אפשר להכניס אותה לבית במידה והיא תהיה זמינה באירופה או ישראל בעתיד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים