סדרת הדגל LG G עשויה לסיים את דרכה

LG G8X ThinQ (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי) LG G8X ThinQ (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

דיווח שמגיע ממולדתה של LG אלקטרוניקס בקוריאה מעיד על כך שהחברה עשויה לוותר לחלוטין על סדרת הדגל LG G שלה. על פי הדיווח של אתר החדשות הקוריאני Naver, ב-LG ישימו מאחור את סדרת ה-G, תוך העברת הדגש לסדרת פרימיום המיועדת לשוק הביניים שתשתמש בחלק מהמאפיינים של סדרת הדגל, אך תחת שם חדש.

סדרת ה-G ליוותה את LG עוד מאז 2012 כסדרת הדגל שלה, כשהיה זה ה-LG G2 שהוצג ב-2013 שהוביל לפופלריות הרבה של הסדרה. אך מאז גל התקלות שליווה בעיקר את דגמי ה-G4 של החברה, ירדה בהדרגה הפופולריות שלהם. הירידה בפופולריות הובילה לירידה במכירות, וכך מצאה עצמה חטיבת המובייל המוצלחת של החברה בירידה מתמדת בהכנסות וברווחיות.

מבט לדוחותיה הכספיים מהשנתיים האחרונות (2018-2019) מציג את התמונה באופן ברור למדי, כשעל פי תוצאותיה הכספיות ראתה החברה ירידה של כ-40% בהכנסות חטיבת המובייל מאז הרבעון הראשון של 2018 ועד תום הרבעון הרביעי של 2019, זאת תוך הצגת הפסד תפעולי עבור כל אחד מהרבעונים בתקופה זו.

ב-LG כבר שינו את התוכניות הנוגעות למכשירי סדרת ה-LG G מספר פעמים בשנה האחרונה, כשהציגו מספר דגמים למכשירי הדגל בסדרת ה-LG G8 במועדים שונים בשנה, ומאוחר יותר כשבחרה החברה להציג את דגם ה-LG V60 בתחילת 2020, מועד שהיה שמור עד כה לסדרת ה-G. בשנת 2020 עדיין לא הוצג מכשיר חדש לסדרת LG G, אף שכבר צצו מספר הדלפות ששמו נקשר בהן.

על פי הדיווח הנוכחי המגיע מקוריאה, סדרת הסמארטפונים החדשה שתתפוס את מקומה של סדרת הדגל LG G תגיע תחת שם חדש ותונע באמצעות מערכת שבבים מסדרת ה-Snapdragon 7xx, מה שעשוי להעיד על טלפונים שיוצגו במחירים נמוכים באופן משמעותי ממכשירי דגל המשתמשים במערכות השבבים של קוואלקום מסדרת הדגל Snapdragon 8xx. בדיווח של אתר Naver אף מתייחסים בפירוט לנושא המחירים ומציינים כי זה ככל הנראה לא יעלה על מיליון וון קוריאני, הם כ-816 דולר, זאת לעומת מחיר של בין 900-950 דולר בו נמכר דגם ה-V60 לאחרונה (כולל המסך הנוסף).

המכשיר החדש צפוי לכלול לפחות אלמנט אחד מתוך סדרות הדגל של החברה, זהו המסך הנוסף שניתן לחברו למכשיר כמסך שני, את זה בדקנו בסקירה המלאה שלנו למכשיר הדגל LG G8X לאחרונה. בנוסף, צפוי המכשיר החדש להגיע עם תמיכה ברשת הדור החמישי (5G), מסך ענק בגודל שינוע בין 6.7-6.9 אינץ’, סוללת 4,000mAh ומערך צילום בעל 4 חיישנים, עם חיישן 48 מגה-פיקסל ראשי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים