הוכרזו: AKG N400 – אוזניות “Galaxy Buds” עם סינון רעשים ועמידות במים

אוזניות AKG N400 (מקור סמסונג)

חברת האודיו AKG, היום חברה בת של ענקית הטכנולוגיה סמסונג (Samsung), הכריזה על האוזניות האלחוטיות AKG N400, אוזניות חדשות של החברה שמגיעות בעיצוב דומה למדי לאוזניות ה-Galaxy Buds המקוריות של סמסונג עצמה, אך בניגוד אליהן מגיעות עם סינון רעשים ANC וזמן סוללה של עד 12 שעות.

בעוד סמסונג השיקה לא מזמן את האוזניות מדגם +Galaxy Buds, אוזניות ה-N400 החדשות של AKG דומות יותר לאוזניות ה-Buds המקוריות מבחינת זמן הסוללה, מה שמצביע כי הן לא משתמשות בשבבי ה-MIPS החדשים של החברה, אך לעומת זאת הן יגיעו עם סינון רעשים מובנה, כאשר הן מגיעות גם עם עמידות למים בתקן IPX7.

אוזניות ה-N400 החדשות יגיעו עם סוללת 55mAh מובנית שתספיק לעד 6 שעות שימוש במצב רגיל או 5 שעות כשפונקציית סינון הרעשים פעילה, כאשר מארז הטעינה יכיל סוללת 220mAh וצפוי להכפיל את זמן השימוש באוזניות. המארז תומך בטעינה אלחוטית בנוסף לחיבור USB-C, וטעינה מהירה שתאפשר שימוש של 60 דקות בטעינה של 10 דקות בלבד.

אוזניות ה-AKG N400 החדשות זמינות למכירה בקוריאה במחיר של 230,000 וון קוריאני, או כ~670 ש”ח. הן יהיו זמינות בצבעים כסוף, שחור או כחול.

יחסית לתמחור הקוריאני, ה-N400 החדשות עולות כ~145 ש”ח יותר מאוזניות ה-+Galaxy Buds החדשות של סמסונג, אך מגיעות עם זמן סוללה נמוך בכחצי, בדומה ל-Buds מהדור הקודם. בעוד חלק מהמשתמשים יעדיפו את זמן הסוללה הארוך של ה-+Buds, לא מעט משתמשים התאכזבו מכך שסמסונג לא שילבה בהן סינון רעשים ANC, וכאן נכנסות אוזניות ה-N400 החדשות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים