סקייפ מציגה את Meet Now לדפדפן – שיחות וידאו ללא התקנה או הרשמה

Skype Meet Now (מקור סקייפ)

מיקרוסופט (Microsoft) הכריזה על אפשרות חדשה לקיום שיחות וידאו בשירות הסקייפ (Skype) הפופולרי של החברה, גרסה מקוונת לגמרי של שירות ה-Meet Now, המאפשר ביצוע שיחות וידאו מקוונות דרך עמוד יעודי באתר החברה ללא צורך בהרשמה או התקנה של תוכנת הסקייפ.

עם התגברות מגפת הקורונה (COVID-19) עולה גם הצורך בביצוע שיחות וידאו ושיחות ועידה בוידאו כחלופה למפגשים השונים ביום יום, כאשר הלהיט התורן בתחום הפך להיות תוכנת הזום (Zoom), שהגיעה בזמן קצר במיוחד למעל 200 מיליון משתמשים. מקביל, חברות נוספות דוגמת פייסבוק, מנסות להתאים את עצמן ולהצטרף ל”טרנד” שיחות הוידאו הנוכחי.

בעוד שסקייפ אינה שחקנית חדשה בתחום שיחות הוידאו, אלא למעשה אחת מהתוכנות המוכרות ביותר בעולם בתחום, החברה לא הצליחה לתת מענה פשוט מספיק למשתמשים שעברו במהרה לאפליקציית הזום. כאן נכנסת אפשרות ה-Meet Now החדשה של סקייפ, המאפשרת ליצור שיחות וידאו מרובות משתמשים ישירות מהדפדפן, Chrome או Edge בלבד, ללא צורך בהתקנה של אפליקציה או פתיחת חשבון כלל.

עמוד יצירת שיחת Meet Now (מקור סקייפ)

בעוד שניתן להתחיל שיחות וידאו Meet Now דרך תוכנת הסקייפ עצמה, על מנת לבצע שיחת וידאו דרך השירות המקוון החדש יש ליצור קישור לשיחה באתר סקייפ ולשלוח אותו למשתמשים שרוצים להזמין לשיחת הוידאו, בלי התקנה ובלי הרשמה. האפשרות החדשה של סקייפ מגיעה גם עם מספר יתרונות חשובים, בהם האפשרות לשמור הקלטות של שיחות וידאו לעד 30 יום, טשטוש הרקע של המשתמש ושיתוף מסך המחשב עם המשתמשים האחרים בצורה קלה.

עם עליית הצורך בביצוע שיחות וידאו אנו צפויים לראות שירותים נוספים צצים כפטריות אחרי הגשם לאור ההצלחה המסחררת של אפליקציית הזום, כאשר גם שחקנים וותיקים בשוק, דוגמת סקייפ, מבצעים התאמות לסטנדרנט החדש על מנת להקל עד כמה שיותר על המשתמשים.

לחצו כאן למעבר לעמוד הייעודי של סקייפ לשיחות הוידאו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים