הוכרזו: Redmi Air Dots S – גרסה משודרגת וזולה של אוזניות ה-Air Dots

אוזניות Redmi Air Dots S (מקור שיאומי)

חברת שיאומי (Xiaomi) הכריזה על אוזניות ה-TWS האלחוטיות מדגם Redmi Air Dots S, רענון גרסה לאוזניות ה-Air Dots ממותג המשנה Redmi, המגיעות במחיר זול במיוחד של כ~51 ש”ח ומציעות עמידות למים בתקן IPX4 ועד 12 שעות שימוש.

אוזניות ה-Air Dots S החדשת זהות כמעט לגמרי לדגם ה-Air Dots הקודם, כאשר שבב ה-Bluetooth 5.0 המובנה שודרג לפי החברה ובדגם החדש כל אוזניה תתחבר ישירות למכשיר ולא בחיבור המכשיר לאוזניה אחת וחיבור נפרד בין האוזניות כפי שהיה עד כה, מה שיאפשר לאוזניות החדשות לעבוד גם במצב מונו, בניגוד לדגם הקודם, כששיאומי הוסיפה גם “מצב משחק” בעל שיהוי אודיו נמוך.

כל אחת מאוזניות ה-Air Dots S מגיעה במשקל נמוך של 4.1 גרם ומכילה דרייבר 7.2 מ”מ לאיכות שמע גבוהה ומשטח מגע חיצוני המשמש לתפעול האוזניה, עם האפשרות להפעיל את העוזרות הקוליות של גוגל, אפל ושיאומי עצמה. זמן השימוש באוזניות עומד על 4 שעות לטעינה בודדת ועד 12 שעות יחד עם מארז הטעינה, בדומה לדגם הקודם.

אוזניות Redmi Air Dots S (מקור שיאומי)

אוזניות ה-Redmi Air Dots S זמינות כעת למכירה בסין במחיר של 100 יואן, כ~51 ש”ח, בדומה לדגם הקודם.

למרות שגרסת ה-Air Dots S לא מציעה שיפור משמעותי או נראה לעין לעומת הדגם הקודם, העובדה כי מדובר על אוזניות חדשות במחיר זהה הופכת אותן לחלופה פשוטה ובסיסית לדגם הקודם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים