הסדרה Justice League Dark נמצאת בפיתוח יחד עם שתי סדרות נוספות

שירות הוידאו סטרימינג החדש של HBO, המכונה HBO Max, צפוי להיות מושק בחודש מאי הקרוב (2020) ורשת הפרימיום האמריקאית ממשיכה במסע ההתחמשות בתכנים. הרשת הודיע רשמית על אישור של שלוש סדרות חדשות מבית היוצר של חברת ההפקות Bad Robot, המנוהלת על ידי ג’יי ג’יי אברהמס וקטי מקגראת’. הסדרה המסקרנת מכולן היא Justice League Dark, המבוססת על דמויות הקומיקס של DC. לצידה נקבל גם את Overlook, המתרחשת בעולם של הספר “הניצוץ” של סטיבן קינג ואת Duster שפיתח ג’יי ג’יי אברהמס בעצמו.

רשת HBO נחשבת למותג המוצלח ביותר בעולם סדרות וסרטי הטלוויזיה ושמה נחשב לשם נרדף לאיכות, אחרי שלאורך השנים הצליחה פעם אחר פעם להוכיח את היכולת שלה להפיק סדרות וסרטים ברמה הגבוהה ביותר למסך הקטן. לכן הציפיות משירות הסטרימינג החדש HBO Max גבוהות מאוד.

דרך שירות הסטרימינג החדש תנסה הרשת להתחרות בחברות כמו נטפליקס, אפל ודיסני, באמצעות ספריית התכנים שלה ומגוון סדרות בלעדיות שיהיו זמינות רק בשירות ולא ברשת הטלוויזיה. שלוש הסדרות החדשות מבית ג’יי ג’יי אברהמס יהיו בלעדיות ל-HBO Max, הן גם ההפקות הראשונות כחלק מעסקת ענק שנחתמה בין חברת ההפקות Bad Robot לוורנר מדיה (WarnerMedia) בבעלות ענקית התקשורת AT&T. ג’יי ג’יי יוביל את כל מה שקשור לשילוב של דמויות הקומיקס של DC בשירות החדש, כאשר Justice League Dark כבר מצטרפת לסדרה המבוססת על “הפקח הירוק” (Green Lantern).

סדרת הקומיקס Justice League Dark נחשבת לצעירה יחסית ופופולארית במיוחד. היא עוקבת אחרי קבוצה של דמויות בעלות כוחות על טבעיים אפלים, כמו: תקשורת עם רוחות, שדים, העולם שאחרי ומפלצות מסוגים שונים. בין כוכבי הצוות תמצאו את קונסטנטין, שכבר זכה להופעה טלוויזיונית די מוצלחת וסרט בכיכובו של קיאנו ריבס – לא צפוי קשר להפקות הקודמות.

היו בעבר מגוון ניסיונות להפיק סרט בעל אותו השם “Justice League Dark” על הקבוצה האפלה. הניסיון המפורסם ביותר היה אמור להיות סרט בבימויו של גיירמו דל טורו, אשף המפלצות של הוליווד בשני העשורים האחרונים. סדרות אחרות עם דמויות מהצוות לרוב בוטלו די במהרה. פרטים על הסדרה החדשה לא פורסמו עד כה, רק אישור על הזמנת ההפקה.

על שתי הסדרות האחרות אנחנו יודעים מעט בשלב זה. הסדרה Overlook תתרחש בעולם הספר “הניצוץ” של סטיבן קינג, ותעקוב אחרי דמויות מהספר ומעלליהן. הספר “הניצוץ” כבר עבר אדפטציה לסרט קאלט בבימויו של סטנלי קובריק ובכיכובו של ג’ק ניקולסון. הסדרה Duster שפיתח ג’יי ג’יי אברהמס בעצמו מתרחשת בשנות ה-70 ועוקבת אחרי נהג עבור ארגון פשע גדול.

שירות הסטרימינג החדש HBO Max צפוי להיות מושק בחודש מאי וכרגע אין עדכון לגבי התאריך הרשמי. אחד הכותרים החשובים בשירות צפויה להיות הסדרה החדש “בית הדרקון” בעולם “משחקי הכס”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים