אפל מיוזיק מגיעה לטלוויזיות של סמסונג עם 3 חודשים בחינם

Samsung Q90 עם אפליקציית אפל מיוזיק (תמונות: Samsung, עיבוד: גאדג'טי) Samsung Q90 עם אפליקציית אפל מיוזיק (תמונות: Samsung, עיבוד: גאדג’טי)

חברת סמסונג אלקטרוניקס הודיעה היום (ד’, 23.4) על השקתה של אפליקציית הזרמת המוסיקה של אפל בסדרת הטלוויזיות החכמות שלה מהדגמים שהוצגו בין השנים 2018-2020, כאשר במסגרת ההשקה יוכלו בעלי הטלוויזיות התומכות לקבל 3 חודשים בחינם לשימוש ב-Apple Music בכלל החבילות הזמינות – מנוי אישי, משפחתי או מנוי סטודנט, ועבור משתמשים חדשים בשירות בלבד.

המנויים לאפליקציית Apple Music יכולים לקבל המלצות יומיות בהתאמה אישית וליהנות מתחנת הרדיו Beats 1, לצפייה ישירה בתכנים ומופעים בלעדיים של אמנים כמו פרנק אושן, ניקי מינאז’, די ג’יי חאלד ואלטון ג’ון, וכן ראיונות אמנים מיוחדים ופלייליסטים מגוונים, בכדי לעזור וליצור תחושה של חיבור וקהילתיות במהלך תקופה חסרת תקדים כמו זו.

המטרה שלנו הייתה תמיד לספק את חוויות הבידור הטובות ביותר לצרכנים, וככל שאנשים מבלים יותר זמן בבית, אנו מחויבים יותר מתמיד למשימה זו“, אמר סאלק ברודסקי, סגן נשיא לשותפויות אסטרטגיות ופיתוח עסקי עבור סמסונג אלקטרוניקס, שהוסיף כי “בשנה שעברה היינו יצרנית הטלוויזיה הראשונה שהציעה את שירותי הצפייה ב-Apple TV בטלוויזיות החכמות שלנו. היום, אנחנו הראשונים שמציעים את אפל מיוזיק. השותפות ההולכת וגדלה שלנו עם אפל סייעה לנו לספק לצרכנים, ללא תחרות, מערך של אפשרויות בידור שונות. אין ספק שהצרכנים היום מעוניינים באפשרויות בחירה רבה יותר של תוכן מהטלוויזיות החכמות שלהם.

שילובה של אפליקציית אפל מיוזיק בטלוויזיות של סמסונג מגיעה זמן קצר לפני השקתה הצפויה של סדרת המסכים החדשה לשנת 2020 בישראל, זו צפויה להתקיים באיזור חודש יוני הקרוב. לאחרונה ערכה סמסונג אירוע מצומצם לעיתונאים בו חשפה פרטים על סדרת המסכים החדשה, בה דגמי QLED 8K שלה לשנת 2020, את זו יוביל דגם ה-Samsung Q9050TS, בעל שוליים דקיקים במיוחד סביב המסך, אשר מאפשרים לסמסונג לטעון לעד 99% שטח תצוגת מסך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים