הוכרזו: Redmi Note 9 ו-Redmi Note 9 Pro – סדרת הביניים הגלובלית של שיאומי

Redmi Note 9 (תמונה: שיאומי) Redmi Note 9 (תמונה: שיאומי)

לפני שניגש להכרזה על דגמי סדרת ה-Redmi Note 9 יש צורך לעשות מעט סדר בדרך בה המותג הצעיר מבית שיאומי, אשר נקרא רדמי, בוחר למתג את מכשיריו, כאשר לפחות על הנייר, מכשיר ה-Redmi Note 9 Pro כבר הוכרז לפני כחודש וחצי. עד כה, המותג הכריז על דגמי ה-Redmi Note 9S המיועד לשוק הגלובלי וכבר הספיק לנחות בישראל, Redmi Note 9 Pro המיועד לשוק ההודי ועל ה-Redmi Note 9 Pro Max המיועד גם הוא לשוק ההודי.

כעת, המותג מכריז על דגמי ה-Redmi Note 9 וה-Redmi Note 9 Pro, כשהמכשיר המוזכר ראשון חדש לגמרי ודגם הפרו שהוכרז ברגעים אלו הוא הגרסה הגלובלית של המותג ל-Redmi Note 9 Pro Max, מה שאומר שדגם הפרו מקס הנמצא בהודו הוא כעת דגם הפרו לשוק הגלובלי, בעוד שדגם הפרו הנמצא בשוק ההודי הוא דגם ה-Redmi Note 9S בשוק הגלובלי.

שם המכשירשוק יעד
Redmi Note 9גלובלי - שם אחד
Redmi Note 9Sגלובלי - נקרא גם Redmi Note 9 Pro בהודו
Redmi Note 9 Proהודו - נקרא גם Redmi Note 9S לשוק הגלובלי
Redmi Note 9 Pro Maxהודו - נקרא גם Redmi Note 9 Pro לשוק הגלובלי

Redmi Note 9

המכשיר החדש עליו הכריז המותג הינו ה-Redmi Note 9, וזה מגיע אלינו עם מסך בגודל 6.53 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג IPS LCD ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. יחס התצוגה שכאן מסתכם ב-19.5 על 9, בעוד שהבהירות המקסימלית מסוגלת להגיע ל-450 ניטים (Nits) ופאנל התצוגה מוגן על ידי זכוכית הגורילה גלאס 5 בעוד גופו של המכשיר עמיד בפני השפרצות מים קלות.

מתחת למכסה המנוע אנחנו רואים לראשונה את מערכת השבבים Helio G85 מבית מדיה-טק, המיוצרת בתהליך 12 ננו-מטר וכוללת זוג ליבות מסוג Cortex-A75 בתדר מירבי של 2 גיגה-הרץ ו-6 ליבות חסכוניות בחשמל מסוג Cortex-A55. בנוסף למערכת הזו, נקבל עם המכשיר 3 או 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, לצד 64 או 128 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון.

Redmi Note 9 (תמונה: שיאומי)
Redmi Note 9 (תמונה: שיאומי)

מערך הצילום בגבו של הסמארטפון כולל חיישן ראשי ברזולוציית 48 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.79, לצד חיישן משני ברזולוציית 8 מגה פיקסל בעל מפתח צמצם f/2.2 לצילום בזווית רחבה של 118 מעלות. יחד עם אלו, אנחנו מקבלים גם זוג מצלמות ברזולוציית 2 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4 לצילום מאקרו ולאיסוף עומק. מצלמת הסלפי הממוקמת בתוך חור המצלמה שבחזית מציעה רזולוציה של 13 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.25 וזווית צילום של 74 מעלות.

שאר מאפייניו של המכשיר כוללים הגעה עם שקע אוזניות מובנה, תמיכה בבלוטות’ בגרסה 5.0, שבב NFC, סורק טביעות אצבע הממוקם בגבו ונורית אינפרה אדום לשליטה על מוצרי חשמל בבית. הסוללה המפעילה את המערך כולו מגיעה בקיבולת של 5020 מיליאמפר/שעה, וזו נטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק מירבי של 18 וואט.

אודות מכשיר ה-Redmi Note 9 Pro ניתן לקרוא בכתבת ההכרזה המקורית על מכשיר ה-Redmi Note 9 Pro Max, כשתגי המחיר הגלובליים נמצאים מתחת לפסקה זו. השינוי הבודד בין הגרסה ההודית לגרסה הגלובלית נמצא בצבע הירוק בלבד, בו החברה החליטה לשנות מעט את עיצוב המכשיר לכזה המגיע ב-2 גוונים ועם שינוי עיצוב קל למיקום של מערך הצילום.

זמינות ומחירים

את ה-Redmi Note 9 ניתן יהיה להשיג החל מאמצע חודש מאי בצבעים אפור-לילה, לבן-סגול וירוק עבור תג מחיר של 199 דולרים לגרסת ה-3/64 גיגה-בייט ו-249 דולרים לגרסת ה-4/128 גיגה-בייט.

את ה-Redmi Note 9 Pro ניתן יהיה להשיג החל מאמצע חודש מאי גם כן בצבעים אפור, לבן וירוק, עבור תג מחיר של 269 דולרים לגרסת ה-6/64 גיגה-בייט ו-299 דולרים לגרסת ה-6/128 גיגה-בייט.

עדכון (25.5.2020) – הדגמים זמינים לרכישה בישראל מטעם היבואן הרשמי, המילטון:

  • Redmi Note 9 Pro 6GB+128GB במחיר 1,279 ש”ח – ירוק | לבן | אפור
  • Redmi Note 9 4GB+128GB במחיר 979 ש”ח – ירוק
  • Redmi Note 9 3GB+64GB במחיר 879 ש”ח – לבן
Redmi Note 9 Pro (תמונה: Xiaomi)
Redmi Note 9 Pro (תמונה: Xiaomi)

*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים