הוכרז: Redmi Note 9 Pro Max – שדרוגים משמעותיים ומחיר נמוך

Redmi Note 9 Pro Max (תמונה: Xiaomi) Redmi Note 9 Pro Max (תמונה: Xiaomi)

שיאומי פתחה את היום (ה’, 12.3.2020) עם אירוע ההכרזה על סדרת ה-Redmi Note 9 החדשה, שהועבר בשידור חי מהודו. את ההכרזה פתחה החברה עם חשיפתו של דגם ה-Redmi Note 9 Pro Max, אשר על פי שמו ניתן להניח כי הוא מתחקה אחר מכשיר ה-iPhone 11 Pro Max של אפל. המכשיר החדש משלב מסך ענק בגודל 6.67 אינץ’ ומערך צילום מרובע אותו מוביל חיישן 64 מגה-פיקסל.

המבנה של דגם ה-Redmi Note 9 Pro Max מקבל עדכונים משמעותיים בהשוואה למכשיר ה-Redmi Note 8 Pro (קראו הסקירה שלנו כאן) שהוצג בשנה שעברה, כשהוא נפטר מהמגרעת בראש המסך ומחליף אותה בחור קטנטן בו משולבת מצלמת הסלפי. גם גבו של המכשיר זוכה לעיצוב שונה, עם מערך צילום במבנה מרובע וחיישן טביעות אצבע שעובר מגבו אל מסגרתו של הדגם החדש. יחד עם זאת, משאירה שיאומי בדגם החדש את חיבור האוזניות בגודל 3.5 מ”מ וכן את חיישן האינפרה אדום המאפשר למכשיר לעבוד כשלט רחוק.

Redmi Note 9 Pro Max: מפרט טכני

דגם הרדמי נוט 9 פרו מקס החדש זוכה לעדכונים גם מתחת למכסה המנוע, הראשון בהם מגיע דרך השימוש במערכת השבבים Snapdragon 720G של קוואלקום, אשר מביאה את הייצור בתהליך 8 ננו-מטר לראשונה לסדרת ה-Redmi Note. מערכת השבבים החדשה משלבת מעבד בעל 8 ליבות Kryo 465 בתדר מירבי של 2.3 גיגה-הרץ ואת המאיץ הגרפי Adreno 618, כשלצידה נמצא רכיב זיכרון עבודה (RAM) בנפחים של 6 או 8 גיגה-בייט ורכיב אחסון מהיר (UFS 2.1) בנפח של 64 או 128 גיגה-בייט.

בצד הסוללה משלבת שיאומי במכשיר הרדמי החדש את הסוללה הגדולה ביותר אותה שילבה אי פעם במכשיר בסדרה, עם קיבולת של 5,020mAh, ומוסיפה לכך תמיכה לטעינה מהירה במיוחד בהספק של 33W. החברה אף מציינת כי מטען תומך יגיע בקופסה.

בצד התצוגה מקבל ה-Redmi Note 9 Pro Max מסך בגודל 6.67 אינץ’, ברזולוציית +Full HD ופורמט סינמטי רחב של 20:9. על התצוגה מגנה החברה עם זכוכית המגן Gorilla Glass 5, זו מגנה גם על גבו של המכשיר.

Redmi Note 9 Pro Max (תמונה: Xiaomi)
Redmi Note 9 Pro Max (תמונה: Xiaomi)

מצלמות ה-Redmi Note 9 Pro Max

מערך הצילום החדש של הדגם המוביל את סדרת הרדמי נוט 9 מתחיל בחלקו הקדמי של המכשיר, שם תמצאו מצלמת סלפי בעלת חיישן 32 מגה-פיקסל אשר משולבת בתוך חור קטן בראש תצוגת המסך.

במעבר לגבו של המכשיר נמצא את מערך הצילום הראשי, זה מציע ארבעה חיישני צילום, הראשי בהם מצלם תמונות בגודל 64 מגה-פיקסל. מדובר בחיישן ה-Bright GW1 של סמסונג, המאפשר שילוב של 4 פיקסלים ל-1 ליצירת תמונות עם גודל פיקסל של 1.6 מיקרו-מטר. בשיאומי אף מוסיפים לכך דגש על צילום לילה ייעודי (Night Mode) שיאיר תמונות חשוכות שתצלמו. עבור צלמים מקצועיים מוסיפה החברה אפשרות לצילום תמונות עם פרטים מלאים לשמירה בפורמט RAW.

לצד החיישן הראשי ניתן למצוא חיישן צילום בזווית רחבה של 119 מעלות. חיישן זה מסתפק ב-8 מגה-פיקסלים לצילום. החיישן השלישי הינו חיישן מאקרו של 5 מגה-פיקסל המיועד לצילומי תקריב, בעוד החיישן הרביעי הוא חיישן עומק של 2 מגה-פיקסל.

מחירים ומועד השקה

את מכשיר ה-Redmi Note 9 Pro Max ניתן יהיה למצוא בשוק ההודי החל מה-17 במרץ, בצבעים שחור, לבן וירוק, ובמחיר הבאים:

  • Redmi Note 9 Pro Max עם 6GB RAM ו-64GB אחסון במחיר של 14,999 רופי (כ-202 דולר, או כ-732 שקלים)
  • Redmi Note 9 Pro Max עם 6GB RAM ו-128GB אחסון במחיר של 16,999 רופי (כ-229 דולר, או כ-830 שקלים)
  • Redmi Note 9 Pro Max עם 8GB RAM ו-128GB אחסון במחיר של 18,999 רופי (כ-256 דולר, או כ-930 שקלים)

על פי מפת הדרכים של היבואן הרשמי בישראל, דגמי ה-Redmi Note 9 צפויים להגיע ארצה במאי 2020.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים