הכירו את Zhiyun SMOOTH-X – גימבל סלולרי זעיר במחיר 60 דולר

גיבל Zhiyun SMOOTH-X (מקור Zhiyun)

חברת Zhiyun, הידועה בעיקר מתחום מייצבי הצילום (גימבל) השונים, הכריזה על התוספת החדשה ביותר לסדרת הגימבלים הסלולריים של החברה בשם Zhiyun SMOOTH-X. מדובר בגימבל יעודי למכשירים סלולריים המגיע עם ייצוב ב-2 צירים, בעיצוב קטן ומתקפל במיוחד הכולל בתוכו מוט “סלפי” מובנה באורך 260 מ”מ, כל זאת בעלות של 60 דולר בלבד.

בעוד Zhiyun איננה מוכרת במיוחד לקהל הישראלי, החברה מציעה מגוון פתרונות ייצוב מצלמה לשוק המקצועי והביתי, וה-SMOOTH-X היא התוספת האחרונה של החברה לסדרת ה-SMOOTH למכשירי הסלולר. הגימבל החדש נועד להיות פתרון זול ונוח למשתמש המתחיל המעוניין להפיק סרטוני וידאו יציבים יותר ללא השקעה גדולה במיוחד.

גימבל ה-SMOOTH-X החדש מגיע בעיצוב מתקפל במיוחד המזכיר מהצד מקל “סלפי” רגיל למדי עם אפשרות להרחיב את המוט לאורך של 260 מ”מ, כאשר הוא שוקל 246 גרם ומגיע עם סוללה מובנית המספיקה לשימוש של עד 5 וחצי שעות. הגימבל מספק טווח סיבוב של 285 מעלות וטווח תנועה אופקית של 300 מעלות ליצירת סרטוני וידאו יציבים ואיכותיים יותר.

בדומה לגימבלים אחרים, ה-SMOOTH-X מגיע עם אפליקציה נלווית בשם ZY Cami, המאפשרת לשלוט על תנועת הגימבל דרך הבקרים המובנים. ניתן לבצע באמצעותה צילומים מיוחדים דוגמת פנורמה, הילוך איטי, הילוך מהיר (time-lapse), מעקב אחר אוביקטים ועוד, תוך כדי שהיא מאפשרת לערוך את סרטוני הוידאו ישירות באפליקציה עצמה.

גימבל ה-Zhiyun SMOOTH-X זמין למכירה במחיר של 60 דולר.

בעוד שחברת DJI וסדרת הגימבלים Osmo Mobile שלה מוכרת יותר לקהל הרחב, ה-Zhiyun SMOOTH-X החדש מציע תג מחיר מנצח של 60 דולר בלבד, חצי מעלות גימבל ה-DJI Osmo Mobile 3 שנמכר בהשוואה ב-119 דולר. בעוד הגימבל החדש מציע ייצוב רק ב-2 צירים ולא 3, הוא יכול לספק פתרון נוח וזול בעבור המשתמש המתחיל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים