רשמי: אלו מכשירי Xiaomi שיקבלו את העדכון לממשק המשתמש MIUI 12

MIUI 12 (תמונה: שיאומי) MIUI 12 (תמונה: שיאומי)

את ממשק המשתמש MIUI 12 הכרנו בסוף חודש אפריל האחרון, כשזה הביא עמו שינוי דרסטי לעיצוב הממשק המוכר בו החברה השתמשה בכל מכשיריה עד כה, מה שהוביל להמון התלהבות אודות הגעת העדכון למכשירי החברה באופן גלובלי. תאריך השחרור הראשוני נקבע לסוף חודש יוני עבור המשתמשים הסיניים, כאשר זמינות הגרסה באופן גלובלי לא הייתה ידועה באותה העת, אך הדבר הזה משתנה כעת.

על פי הציפיות, את ממשק המשתמש העדכני שיאומי מתכננת להביא קודם כל למכשירי הדגל שליוו אותה עוד בתחילת העבודה על הממשק, כך שלא מדובר בסדרת ה-Mi 10, אלא בסדרת ה-Mi 9 שכנראה שימשה את החברה לבדיקות מוקדמות של הממשק. עקב כך, דגמי ה-Xiaomi Mi 9, Xiaomi Mi 9T וה-Xiaomi Mi 9T Pro יקבלו את העדכון כבר בסוף חודש יוני באופן גלובלי, בנוסף לדגמי ה-Redmi K20 וה-Redmi K20 Pro.

בנוסף לדגמים המוזכרים לעיל, שיאומי חושפת את כל שאר המכשירים אשר יקבלו את העדכון מיד אחרי מכשירי הדגל המוזכרים, אך אינה חושפת בשלב זה תאריך מדויק, מלבד ההבטחה שאלו יקבלו את העדכון זמן קצר לאחר הגעת העדכון לדגמים שלעיל וכי ממשק ה-MIUI 12 יגיע גם למכשירים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 10 וגם לאלו עם אנדרואיד 9. לצד הדברים הללו, נוכל לספר כי ממשק המשתמש המדובר מציע פיצ’רים כמו סופר-רקעים, עיצוב חדש ונקי, אנימציות רעננות ועוד.

את הכתבה המלאה אודות החידושים בממשק ה-MIUI 12 ניתן לקרוא בלחיצה כאן, אך בקצרה, משתמשיו העתידיים של הממשק יוכלו להנות גם ממערך מחוות חדש לשימוש נוח יותר במכשיר, זאת בנוסף לחלונות ממוזערים של אפליקציות ואפשרות להרחבת התראות בתוך חלון ממוזער הצף על גבי המסך. את כל המכשירים אשר יקבלו את ממשק ה-MIUI 12 לאחר הדגמים המוזכרים לעיל ניתן למצוא להלן:

Redmi Note 8TRedmi Note 8Redmi Note 7 ProRedmi Note 7SRedmi Note 7
Redmi Note 9Redmi 8A DualRedmi 8ARedmi 8Redmi Note 8 Pro
Redmi 7ARedmi 7Redmi Note 9 Pro MaxRedmi Note 9 ProRedmi Note 9S
Pocophone F1Redmi Note 6 ProRedmi 6 ProRedmi 6ARedmi 6
Xiaomi Mi 10 ProXiaomi Mi 10 LiteXiaomi Mi 10POCO F2 ProPOCO X2
Xiaomi Mi 8Xiaomi Mi 9 LiteXiaomi Mi 9 SEXiaomi Mi Note 10 LiteXiaomi Mi Note 10
Xiaomi Mi MIX 3Xiaomi Mi MIX 2SXiaomi Mi MIX 2Xiaomi Mi 8 LiteXiaomi Mi 8 Pro
Redmi Y3Redmi S2Redmi Y2Xiaomi Mi MAX 3Xiaomi Mi Note 3
Redmi Note 5 ProRedmi Note 5


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים