הדלפה חדשה מציגה את Sabrina, מכשיר ה-Android TV הבא של גוגל

שם קוד Sabrina (מקור XDA)

הדלפה חדשה שמגיע מאתר xda-developers חושפת את מכשיר ה-Android TV הבא של חברת גוגל (Google), שמגיע תחת שם הקוד Sabrina ומציג צורה חדשה לסטרימר ושלט שמגיע לראשונה עם מוצרי גוגל, כאשר יחד עם הסטרימר עצמו אנו מקבלים הצצה ראשונה על ממשק ה-Android TV הבא והפיצ’רים השונים אותם גוגל שילבה במערכת החדשה.

ההדלפה החדשה מתחברת להדלפה הקודמת מחודש מרץ האחרון, המאשרת כי חברת גוגל צפויה להכריז על מכשיר מדיה חדש שיחליף את מזרים ה-Chromecast Ultra של החברה, ויהפוך לסטרימר מלא עם מערכת ההפעלה Android TV, שיגיע לראשונה עם שלט יעודי ותמיכה בהפעלה קולית באמצעות ה-Google Assistant.

תמונות המסך המציגות את Sabrina מגיעות מהמפתח deadman96385, שהשיג גרסה מוקדמת של קושחת המערכת עם קדימון וידאו המציג את הסטרימר החדש. בעוד אנו לא רואים את מלוא הסטרימר, עדיין ניתן ללמוד לא מעט פרטים עליו. בניגוד למוצרים הקודמים של גוגל, הסטרימר החדש יהיה זמין בצבע שחור, לבן וורוד בהיר, כאשר הוא מגיע בצורה אובלית עם מה שנראה כמו כבל HDMI מובנה. יחד עם הסטרימר אנו רואים את החלק העליון של השלט המגיע עם “גלגלת” כיוון בחלק העליון ושישה כפתורי הפעלה, בהם כפתור יעודי להפעלת ה-Google Assistant.

שלט הסטרימר החדש (מקור XDA)

שאר הקטעים אותם XDA חילצו מהוידאו מציגים את ממשק ה-Android TV המעודכן הכולל תמיכה בשירות הטלוויזיה של יוטיוב, ה-Youtube TV, יכולת שליטה על מוצרי ה-Nest החכמים של גוגל וממשק ה-Google Assistant החדש לטלוויזיה.

בעוד שאין תאריך השקה או מחיר רשמיים למכשיר ה-Sabrina החדש של גוגל, ההשערות מדברות על השקה בקיץ הקרוב, כאשר המחיר צפוי לעמוד על כ~80 דולר.

הדבר היחיד לו נותר לחכות כרגע הוא ההשקה הרשמית של סטרימר ה-Android TV החדש של גוגל שיחשוף מידע נוסף ומחיר סופי, כאשר השנה אנו צפויים לראות תחרות נוספת בשוק הסטרימרים מבוססי ה-Android TV עם הצגת סטרימר ה-Mi TV stick של שיאומי מאוחר יותר השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים