עמוד מכירה חדש חושף את אוזניות ה-WH-1000XM4 הבאות של סוני

אוזניות 1000XM3 (מקור סוני) אוזניות 1000XM3 (מקור סוני)

אוזניות ה-WH-1000XM4 הבאות של חברת סוני (Sony) נחשפות ברשת בטרם ההכרזה הרשמית שלהן דרך עמוד מכירה חדש של רשת וולמרט (walmart) האמריקאית, המציג את הדור הבא של האוזניות מסננות הרעשים של החברה, סדרה הנחשבת על ידי רבים כאחת הטובות בעולם בקטגוריה שלה.

דגם ה-1000XM4 הוא הדור הרביעי למשפחת אוזניות ה-1000X של סוני, המחליפות את אוזניות ה-WH-1000XM3 שנסקרו גם באתר, הנחשבות כיום על ידי רבים כאחד מדגמי האוזניות הטובות בעולם בקטגוריית אוזניות מסננות הרעשים בטווח ה-350 דולר.

בעוד שעיצוב ה-1000XM4 צפוי להישאר דומה ל-1000XM3, מהמידע שהועלה לאתר של וולמארט ניתן ללמוד כי סוני הכניסה מספר שיפורים חשובים לדגם החדש, בהם טכנולוגיית ה-LDAC לחיבור אודיו איכותי יותר, תמיכה בחיבור שני התקנים במקביל (Multipoint) ומערך של 5 מיקרופונים לניהול שיחות משופר ונקי מרעשים.

אוזניות 1000XM3 (מקור סוני)
אוזניות 1000XM3 (מקור סוני)

שיפור נוסף אותו סוני צפויה לשלב בדגם החדש הוא טכנולוגיית ה-DSEE Extreme (ר”ת Digital Sound Enhancement Engine) החדשה של החברה, שתחליף את ה-DSEE HX לאיכות שמיעה משופרת. זמן הסוללה צפוי להיות דומה לדור הקודם ולעמוד על 30 שעות, עם תמיכה בטעינה מהירה המספיקה ל-5 שעות שימוש בטעינה של 10 דקות בלבד.

בעוד שלא ידוע מתי אוזניות ה-WH-1000XM4 החדשות יהיו זמינות למכירה, מחירן יעמוד על כ~350 דולר בדומה לדור הקודם, כאשר הוא עומד באתר וולמרט על 348 דולר.

על אף שלא מדובר על הכרזה רשמית, עמוד המכירה החדש של וולמרט חושף לא מעט פרטים על דגם האוזניות הבא של סוני, כאשר הדבר היחיד לו צריכים לחכות הוא ההכרזה הרשמית, שתציג את העיצוב הרשמי של האוזניות ופרטים נוספים שאינם נמצאים בעמוד המכירה הנוכחי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים