דיווח: אירוע ההכרזה על ה-Galaxy Note 20 יתקיים ב-5 באוגוסט

לוגו Samsung צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

לאחר גלי ההדלפות שליוו אותנו כבר במשך חודשים ארוכים, דיווח חדש המגיע אלינו ממספר מקורות מספר כי סמסונג צפויה לקיים את אירוע ההכרזה על מכשירי הדגל שלה ב-5 באוגוסט. את אירוע ה-Unpacked שהתקיים בשנה הקודמת קיימה סמסונג ב-7 באוגוסט בניו-יורק, כך שהתאריך המדווח כעת אינו יוצא מן הכלל ומתאים ללוחות הזמנים של החברה, אולם האירוע הקרוב צפוי להתקיים באופן וירטואלי לחלוטין, בשונה משנים קודמות.

בנוסף לכך, על פי ההדלפות והדיווחים, באירוע ההכרזה סמסונג תחשוף בפנינו את ה-Galaxy Fold 2, אשר על פי דיווח עדכני מהאנליסט Ross Young ומהמדליף Max Weinbach, יגיע ללא עט הסטיילוס עליו שמענו בעבר שיילקח מסדרת הנוט ויגיע אל סדרת הפולד. ההסבר להסרתו של העט כהחלטה סופית בשלב זה מגיע עקב האפשרות שסמסונג תעבוד עם הזכוכית הדקה (UTG) בה היא משתמשת ב-Galaxy Z Flip, אשר על פי דבריו של רוס, אינה עומדת בדרישות החברה לעבודה עם העט.

עם זאת, מהדלפות קודמות למדנו כי המכשיר המתקפל הבא מבית החברה יגיע עם מסך בגודל 7.7 אינץ’, בקצב רענון של 120 הרץ, עם מערכת השבבים Snapdragon 865, סוללה בקיבולת הנעה בין 4500 ל-5000 מיליאמפר/שעה ומסך חיצוני גדול יותר. אם זה לא מספיק, המכשיר עתיד להגיע גם ללא מגרעת, כך שבגזרה הזו רוכשיו יקבלו שינוי משמעותי לעומת דגם הפולד הראשון.

יחד עם הפרטים הללו, סמסונג תציג באירוע גם את סדרת ה-Galaxy Note 20, לצד המכשיר המתקפל Galaxy Z Flip בגרסה התומכת בגלישה ברשת הדור החמישי (5G), בעוד שאת המכשירים המוזכרים לעיל סמסונג תחשוף באירוע ההכרזה ב-5 באוגוסט, השקתם צפויה להתבצע ב-20 באוגוסט על פי דבריו של המדליף Jon Prosser.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים