פרטים חדשים נחשפים אודות סדרת ה-Galaxy Tab S7 של סמסונג

הדמיית ה-Galaxy Tab S7 (מקור pigtou)

עיצוב טאבלט הדגל הבא של סמסונג (Samsung), ה-Galaxy Tab S7, נחשף בהדמייה חדשה המבוססת על מפרט CAD מודלף, ומציג עיצוב דק במיוחד בעובי של 6.3 מ”מ עם מסך 11 אינץ’, מצלמה אחורית כפולה ומקום יעודי בגב הטאבלט לאחסון עט המגע S-Pen שצפוי להגיע יחד עם ה-Tab S7. לצד ההדמייה, מגיעה גם הדלפה החושפת חלק ממפרטו של דגם ה-Galaxy Tab S7 Plus.

מה ידוע על ה-Galaxy Tab S7?

טאבלט ה-Tab S7 הבא של סמסונג צפוי להחליף את ה-Tab S6 בתור דגם הפרימיום של החברה ל-2020, כאשר אתר Pigtou השתמש במפרט CAD מהמדליף המוכר OnLeaks הידוע באמינות המידע שלו. לפי המידע הקיים, ה-Tab S7 יגיע עם מסך 11 אינץ’ רחב, כאשר הדלפה נפרדת מצביעה על כך שהמסך עשוי להגיע בתדר רענון של 120Hz. גודלו הפיזי של הטאבלט יעמוד על אורך של 253.7 מ”מ, רוחב של 165.3 מ”מ ועובי של 6.3 מ”מ או 7.7 מ”מ, אם לקחת בחשבון את בליטת המצלמה האחורית.

בדומה ל-Tab S6, הדגם החדש צפוי להגיע עם “מגרעת” יעודית מתחת למצלמה הכפולה האחורית של ה-Tab S7, שצפויה להגיע עם פלאש בדגם החדש בניגוד ל-Tab S6, למרות שקיימת אפשרות כי מדובר למעשה ב-3 מצלמות אחוריות. עם זאת, המידע החשוב שעדיין לא זמין נכון לרגע זה הוא המפרט הטכני אותו סמסונג צפויה לשלב ב-Tab S7, כאשר הפרט היחיד שאנו יודעים בוודאות מסויימת מהדלפה אחרת הוא כי הטאבלט יגיע עם סוללת 7,760mAh ועשוי כלול קישורית דור 5 סלולרית.

הדמיית ה-Galaxy Tab S7 (מקור pigtou)

טאבלט ה-Galaxy Tab S7 צפוי להיות מושק במהלך חודש יולי הקרוב, כאשר ההערכות מדברות על תג מחיר 650 דולר בדומה ל-Tab S6 או להגיע אף לרמת מחיר של 700 דולר.

מה ידוע על ה-Galaxy Tab S7 Plus?

מעבר לפרטים שנחשפו אודות דגם הבסיס בסדרת הטאבלטים הבאה של סמסונג, חושף מבחן ביצועים חלק ממפרטו הטכני של הדגם המתקדם יותר בסדרה – Galaxy Tab S7 Plus. על פי מבחן הביצועים, הדגם החדש יגיע עם מערכת השבבים Snapdragon 865, כשהוא מציג את השם “Kona” המזוהה עימה, זאת יחד עם רכיב זיכרון בנפח 6GB RAM ומערכת ההפעלה אנדרואיד 10.

מעבר לכך, רמזו שמועות קודמות לכך שדגם הפלוס בסדרה יגיע עם מסך גדול יותר של 12.4 אינץ’, גם זה יתמוך בקצב רענון של 120 הרץ, וכי הסוללה המשולבת בו תגיע בקיבולת 9800mAh.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים