טלוויזיות LG OLED 4K לשנת 2020 נוחתות בישראל

סדרת טלוויזיות LG OLED GX (מקור LG)

חברת LG השיקה בישראל את מסכי ה-OLED 4K החדשים שלה לשנת 2020, עם סדרת ה-OLED GX בעלת עיצוב דק במיוחד המיועדת לתלייה על הקיר וה-OLED CX הסטנדרטית יותר, כאשר בשתי הסדרות ניתן יהיה למצוא את מעבד התמונה α9 מהדור השלישי של LG לשיפור איכות התמונה ואת מערכת ההפעלה WebOS 5.0 עם טכנולוגיית ה-ThinQ של LG.

LG OLED 4K – מה חדש בשנת 2020

בעוד שדגמי ה-CX ו-GX דומים יחסית, סדרת ה-OLED GX החדשה של LG מגיעה כחלק מסדרת ה”גלריה” (Gallery) של החברה בגדלי מסך של 65 ו-77 אינץ’, כאשר היא מיועדת בלעדית לתליה על הקיר ומציעה עובי נמוך במיוחד של 5 מ”מ בלבד. היא עבה יותר מסדרת ה-W9 שהוצגה בשנה הקודמת, אך בניגוד אליה, LG ניצלה את העובי הנוף על מנת לשלב בטלוויזיה מערכת אודיו ב-4.2 ערוצים ועוצמה של 60W, ללא צורך במקרן קול נפרד.

מסכי ה-CX ו-GX יגיעו עם תמיכה בטכנולוגיות התצוגה Dolby Vision IQ וטכנולוגיית השמע Dolby Atmos לאיכות צפיה ושמע ברמה גבוהה במיוחד, כאשר המסכים תומכים גם בתקן ה-Cinema HDR המשלב את תקני Dolby Vision, HDR10, ו-HLG לתצוגת HDR איכותית במיוחד. משתמשים שירצו לשחק על מסכי ה-OLED החדשים יגלו כי הם מגיעים עם תדר רענון גבוה של 100Hz עם תמיכה בטכנולוגיית ה-FreeSync, כאשר הם גם מוגדרים כ-G-Sync Compatible לחווית משחק טובה יותר.

סדרת טלוויזיות LG OLED GX (מקור LG)

סדרת מסכי ה-OLED CX החדשה של LG זהה כמעט לגמרי למסכי ה-OLED GX, כאשר היא תהיה זמינה בגדלי מסך של 55, 65 ו-77 אינץ’. ההבדל העיקרי בין סדרת ה-CX וה-GX מתמקד בעיצוב ה”סטנדרטי” והעבה יותר של ה-CX, שתגיע עם מעמד שולחני רגיל, יחד עם מערך אודיו בתצורת 2.2 בעוצמה של 40W, במקום 60W ב-GX.

בשתי הסדרות המשתמשים יוכלו להשתמש בממשק ה-webOS 5.0 החדש של LG, עם תמיכה בהפעלת אפליקציות מדיה פופולריות דוגמת נטפליקס, Apple TV ואפליקציות הטלוויזיה של החברות הישראליות הכוללות את סלקום TV, פרטנר TV, ו-Next TV, עם יכולת הזרמת מדיה ממכשירי אנדרואיד ו-iOS ותמיכה במתן פקודות קוליות בשפה העברית באמצעות השלט רחוק.

סדרת טלוויזיות LG OLED CX (מקור LG)

מחירי טלוויזיות LG OLED 4K לשנת 2020

טלוויזיות ה-OLED 4K החדשות של LG זמינות למכירה בארץ במחירים הבאים – לחצו על המחיר למעבר לעמוד מידע ולרכישה באתר KSP (אחריות 3 שנים יבואן רשמי קבוצת ח.י.):

  • דגם ה-LG OLED55CX מסדרת ה-CX, בגודל 55 אינץ’ זמין במחיר של 7,490 ש”ח.
  • דגם ה-LG OLED65CX מסדרת ה-CX, בגודל 65 אינץ’ זמין במחיר של 11,990 ש”ח.
  • דגם ה-LG OLED77CX מסדרת ה-CX, בגודל 77 אינץ’ זמין במחיר של 19,990 ש”ח.
  • דגם ה-LG OLED65GX מסדרת ה-GX, בגודל 65 אינץ’ זמין במחיר של 13,490 ש”ח.
  • דגם ה-LG OLED77GX מסדרת ה-GX, בגודל 77 אינץ’ זמין במחיר של 23,490 ש”ח.

*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים