השבוע לפני.. צילומי וונדר וומן 1984 יוצאים לדרך, מתי כבר בקולנוע?

גל גדות מתוך "וונדר וומן 1984" מתוך “וונדר וומן 1984” באדיבות Entertainment Tulip

שנתיים עברו מאז דיווחנו כאן בגאדג’טי על תחילת הצילומים של “וונדר וומן 1984”, סרט הסולו השני של וונדר וומן בכיכובה של גל גדות ובבימויה של פטי ג’נקינס, שביימה גם את הסרט הראשון בסדרה. הסרט החדש אמור היה להגיע לבתי הקולנוע בישראל לפני כעשרה ימים, ב-4 ביוני, 2020, על פי התאריך המקורי שלו, אולם כידוע – כשאולמות הקולנוע עדיין סגורים מאז התפרצותה של מגיפת הקורונה בעולם, הדבר כמובן שלא קרה.

אולפני האחים וורנר כבר דחו בעבר את הסרט, וקבעו את תאריך ה-14 באוגוסט, 2020, כמועד החדש בו יגיע “וונדר וומן 1984” לבתי הקולנוע, אולם בסוף השבוע האחרון קיבל הסרט דחייה נוספת, וכעת הוא צפוי להגיע למסכים בארה”ב רק ב-2 באוקטובר, 2020, כשבישראל נדחה זו פעם נוספת מועד פתיחת בתי הקולנוע, שנקבע קודם לכן להיום (14.6), ובשלב זה עדיין איננו יודעים מתי יפתחו אולמות הקולנוע באופן סדיר.

וונדר וומן 1984 ינסה לשחזר את ההצלחה של הסרט הראשון מ-2017, שהכניס מעל 820 מיליון דולר בקופות. בסרט החדש תגיע וונדר וומן לשנות השמונים יחד עם כמה מהדמויות שליוו את הסרט המקורי, בהן גל גדות שחוזרת לגלם את תפקיד דיאנה פרינס \ וונדר וומן זו הפעם הרביעית, כריס פיין, שיחזור לגלם את דמותו של סטיב טרבור שכיכב לצד גדות בסרט הקודם, רובין רייט, שתחזור לגלם את אנטיופה, דודתה של פרינס ומנהיגת צבא האמזונות ואת אמה של דיאנה, היפוליטה, מלכת ת’ימיסקירה, אותה מגלמת קוני נילסן.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

לצד הדמויות הוותיקות נמצא גם כמה חדשות, בהן דמות נבלת העל “צ’יטה”, שתעמוד בסרט הקרוב מול וונדר וומן. את צ’טה תגלם בסרט קריסטן ויג (Kristen Wiig) מ”סאטרדיי נייט לייב”, “מסיבת רווקות” ו”מכסחות השדים“. פרט לצ’טה נפגוש בנבל נוסף, מקסוול לורד, אותו יגלם בסרט פדרו פסקל (Pedro Pascal) מ”נרקוס”, “משחקי הכס” ו”המנדלוריאן“.

סרט נוסף של אולפני האחים וורנר שמקבל דחייה הוא TENET של כריסטופר נולאן, שאמור היה להגיע לבתי הקולנוע ב-17 ביולי, אך כעת זוכה גם הוא לדחייה נוספת, כשעל פי המפיצים הוא יגיע למסכי הקולנוע בארה”ב ב-31 ביולי, 2020.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים