גאדג’טי מסקר: Realme X3 SuperZoom – מקום טוב באמצע

Realme X3 SuperZoom (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי) Realme X3 SuperZoom (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

חברת Oppo ידועה בכך שהיא מצליחה שנה אחר שנה לגרום לנו לקנא בכך שמכשיריה אינם מגיעים לישראל, אך גם תת-המותג שלה Realme הצליח לגרום לנו לקנא במכשיריו שהגיעו עד היום רק לחו”ל מפעם לפעם. ב-25.6, יום חמישי, ההמתנה נגמרה ושלושה מכשירים של המותג הצעיר רילמי הגיעו לארץ, כשבראשם עומד המכשיר עליו אתם קוראים כרגע.

על הנייר, ה-Realme X3 SuperZoom דואג לסמן את כל הדרישות למכשיר ביניים השואף להיות מכשיר דגל. רוכשיו מקבלים גישה למערכת שבבים המיועדת למכשירי דגל, מסך גדול הנפרס מקצה לקצה, זוג מצלמות סלפי, ארבע מצלמות בחלקו האחורי וטעינה מהירה שכמוה עוד לא ראינו בישראל.

לאלו מאיתנו שאינם מכירים את המותג, תת-המותג Realme נמצא תחת חברת Oppo, אשר היא, וואן פלוס (OnePlus) ו-Vivo נמצאות תחת התאגיד BBK Electronics. עקב כך, זה הוא המותג השני מבית BBK הנכנס לארצנו, כאשר Realme בעיקר מתמקדים במכשירים המעניקים תמורה גבוהה למחיר ו-OnePlus כבר מתעסקת בעיקר במכשירי דגל לשוק הגבוה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מבנה ותצוגה

בתוך קופסתו הצהובה בה מגיע ה-Realme X3 SuperZoom, ניתן גם למצוא את חוברות ההוראות, מטען מהיר בהספק 30 וואט בנוסף לכבל מסוג USB-A ל-USB Type-C, סיכה להוצאת מגירת הסים ומגן סיליקון שקוף כהה. מעבר לכך, ניתן לצפות בחלקים ממפרטו של המכשיר על חלקה האחורי של הקופסה שם אלו נמצאים על גבי סטיקר.

עיצובו של המכשיר מהווה את אחת מהנקודות הקשות ביותר להחלטה עבורנו, כבר במבט ראשון ניתן היה להבחין שמאפיין כלשהו בעיצובו אינו כשורה. לאחר זמן מה ניתן היה להבחין במה מדובר, האחד, במבנה הסנדוויץ’ בו רילמי משתמשת לבניית המכשיר, והשני, גב הזכוכית שמרגיש זול באופן מוזר למדי. אודות גבו של המכשיר, במידה ולא היה מצוין במפרטו שמדובר בזכוכית, אין ספק כי הייתי טוען בבטחה שמדובר בפלסטיק עקב התחושה ביד והמראה הכללי.

Realme X3 SuperZoom (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי)
Realme X3 SuperZoom (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

איני מסוגל להחליט האם מדובר בצבע הספציפי בו אני מחזיק, בכך שהגב מושך אליו טביעות אצבעות מכל עבר או בתחושה אותה מעביר המכשיר בעת החזקתו. כך או כך, אי אפשר להתחמק מהעובדה שהמכשיר אינו משדר יוקרה. המאפיין השני אשר הפריע בעיצוב המכשיר הינו מבנה הסנדוויץ’, בו קיווינו שאף חברה לא תשתמש יותר בעיצוב סמארטפון.

מבנה הסנדוויץ’ פשוט למדי וקל לזיהוי, מדובר בכך שהחברה בוחרת למקם את מסך הסמארטפון על גבי פאנל נפרד ממסגרת המכשיר. על הנייר הדבר לא נשמע נורא כל כך, אך בעת החזקת המכשיר בפועל ניתן להרגיש בהבדל מיידי. המבנה המוזכר גורם לתחושה של החזקת מכשיר עבה במיוחד ביד, כשבפועל מדובר במכשיר שעל הנייר אינו עבה מידי.

באופן מנוגד לגמרי למוזכר לעיל, נציין שוב כי מדובר במכשיר שנמכר בארץ עבור תג מחיר של מכשיר ביניים, כך שקהל היעד אינו בהכרח עומד להקדיש מחשבה מרובה לעיצובו של המכשיר. עקב כך, אנחנו מסוגלים לסלוח לו על המבנה המשדר תחושה זולה ולהתפשר בעובדה שמדובר במכשיר בעל מפרט מרשים עבור תג מחיר אטרקטיבי.

על הנייר, פאנל התצוגה עצמו מגיע בגודל 6.6 אינץ’, עם פאנל מסוג IPS LCD, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2400 על 1080 פיקסלים. יחס התצוגה מסתכם ב-20 על 9, בעוד שצפיפות הפיקסלים עומדת על 399 פיקסלים לאינץ’ וקצב הרענון הינו 120 הרץ. את ההגנה מבצעת זכוכית הגורילה גלאס 5 מבית קורנינג, כאשר בחלקה העליון והשמאלי של התצוגה ישנו חור מצלמה כפול בצורה גלולה.

בשטח, הדבר הראשון אליו שמנו לב והפריע במידה מועטת בעין הינו הצל המוקרן מתחת לחור המצלמה הכפול. שנית, במידה ואתם מעוניינים לקבל צבעים קרובים למציאות ומדויקים בעת צפייה בתמונות, כנראה שזה הוא כלל אינו המכשיר בשבילכם. בממשק ההגדרות ניתן למצוא זוג מצבי צבעים, כשהאחד עובד על תקן ה-P3 ונקרא “מוחשי” בעודו מציג צבעים חיים באופן מעט מוגזם, והשני נקרא “עדין”, הינו עובד על תקן ה-sRGB ומציג צבעים מעט פחות חיים מהמציאות.

זה הוא אינו מכשיר הביניים הראשון בו נתקלנו בתופעה הזו, כשגם ה-Galaxy A71 של סמסונג מגיע עם בעיה זהה בה אנחנו יכולים לבחור או במצב חי מידי או במצב בו הצבעים אפרוריים מידי. לצערנו, גם ה-Realme X3 SuperZoom מגיע עם הבעיה הזו, ולא ניתן לפתור אותה דרך ממשק ההגדרות כך שנדרשנו לחיות איתה. מנגד, פעם נוספת, סביר להניח שהמשתמש הממוצע ידלג על הבעיה הזו מבלי להקדיש לה מחשבה מרובה.

Realme X3 SuperZoom (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי)
Realme X3 SuperZoom (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

מעבר לכך, בהירות התצוגה טובה מאוד, אך לעתים המסך מזהה כי אנחנו נמצאים מול שמש ישירה ומשנה את הצבעים לחלוטין כך שכל צבע שחור ייראה אפור וכל צבעי התצוגה ייראו בהירים לחלוטין וכלל לא קרובים למציאות. עם זאת, המצב המוזכר נכנס לפעולה באופן אוטומטי ובעת השמת יד על השול העליון המסך מחזיר את הבהירות למצב רגיל.

קצב הרענון הגבוה בתצוגה מהווה את אחת מגולות הכותרת של המכשיר, אך לצערינו לא ניתן בשום מצב להכריח את התצוגה לשמור על קצב הרענון הנ”ל בכל מצב. בממשק ההגדרות ניתן לבחור בין “בחירה אוטומטית” ל-120 הרץ ול-60 הרץ, אך גם במצב 120 הרץ התצוגה תשנה את קצב הרענון ל-60 הרץ בזמן שימוש במצב מפוצל (שימוש בשתי אפליקציות במקביל) ול-90 הרץ ברוב הזמן.

מערך הצילום – המפרט הטכני

גזרת הצילום של ה-Realme X3 SuperZoom לוקחת חלק אפילו בשמו, זאת בעיקר עקב השילוב של מצלמת פריסקופ בחלקו האחורי. מערך הצילום של המכשיר מורכב מ-4 חיישני צילום שונים, יחד עם זוג מצלמות סלפי בחזית. את מערך הצילום ממקם המותג בחלקו העליון והשמאלי של הגב, כשמבזק הפלאש מתיישב לצד החיישן התחתון.

החיישן הראשי במערך מגיע ברזולוציית 64 מגה פיקסל (ISOCELL GW1), עם מפתח צמצם f/1.8, אורך מוקד של 26 מ”מ וגודל חיישן של 1/1.7 אינץ’ עם זווית צילום של 78.6 מעלות.

החיישן השני במערך מגיע ברזולוציה של 8 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.3, אורך מוקד של 16 מ”מ וזווית צילום של 119 מעלות.

Realme X3 SuperZoom (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי)
Realme X3 SuperZoom (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

החיישן השלישי במערך הינו חיישן הפריסקופ (מנסרה), וזה מציע רזולוציה זהה של 8 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/3.4, אורך מוקד של 124 מ”מ ותמיכה בייצוב אופטי מובנה (OIS). זה הוא החיישן היחיד במערך המגיע עם ייצוב אופטי, ואם נחרוג לרגע מהמפרט הטכני נוכל לאשר כי הדבר מורגש בהחלט בזמן הצילום.

החיישן הרביעי והאחרון במערך מציע רזולוציה של 2 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.4, גודל פיקסלים של 1.75 מיקרו-מטר ופוקוס קבוע ממרחק של 4 ס”מ.

גזרת הסלפי במכשיר כוללת חיישן ראשי ברזולוציית 32 מגה פיקסל (Sony IMX616), עם מפתח צמצם f/2.5 וזווית צילום של 80.4 מעלות.

חיישן הסלפי המשני מציע רזולוציה של 8 מגה פיקסל, וזה מאפשר צילום בזווית רחבה של 105 מעלות דרך מפתח צמצם f/2.2.

מערך הצילום – בפועל

גזרת הצילום שבחלקו האחורי של ה-Realme X3 SuperZoom מנסה למקד אותנו בעיקר על החיישן הראשי ועתיר הפיקסלים, לצד חיישן הזום האופטי עד פי 5. שאר החיישנים נמצאים שם בעיקר כי הדבר נדרש כיום ממכשיר בעל מפרט של מכשיר דגל, ולא על מנת לספק תוצאות יוצאות דופן שיפילו אותנו מהכיסא.

החיישן הראשי במערך מפיק תמונות ברזולוציה סופית של 16 מגה פיקסל לאחר איחוד פיקסלים (4 ל-1), כשבתנאי תאורה טובים התמונות מציגות כמות פרטים מעולה, עם טווח דינמי רחב באופן מספק וזמן צילום מהיר. במעבר לתנאי תאורה קשים, החיישן נופל משמעותית ומציג ירידה דרסטית בפרטים עם איזורים שלמים שהופכים לרכים במיוחד.

מצבי הצילום השונים מאפשרים לנו לצלם בזוג אפשרויות נוספות לחיישן הראשי, בשעה שהמצב הראשון מתיר לנו גישה אל הרזולוציה המלאה של החיישן (64 מגה פיקסל), והמצב השני הוא מצב הלילה הייעודי אשר מחזיר לנו את הפרטים לתמונות בתנאי תאורה קשים. בעת צילום ברזולוציה מלאה נוכל לראות שיפור קל אך לא דרסטי במיוחד בפרטים בתמונה הן בתנאי תאורה קלים והן בתנאי תאורה קשים, אך מנגד, זמן הצילום מתארך ולוקח בין 1-3 שניות לתמונה ומשקל התמונה קופץ ל-10-26 מגה-בייט לתמונה.

מצב הצילום השני הוא מצב הלילה, ואין לנו צל של ספק כי במידה ואתם נמצאים במצב בו אין מספיק אור, זמן ההמתנה הקצר באופן יחסי של 3 שניות שווה את התמונה הסופית אשר מגיעה עם פרטים רבים שהלכו לאיבוד במצב הצילום הרגיל והתאורה המתווספת לחבילה.

החיישן השני במערך אשר מאפשר צילום בזווית רחבה מפיק גם הוא תמונות טובות מאוד בתנאי תאורה טובים, אך במעבר לתנאי תאורה קשים, לא היינו ממליצים להשתמש בחיישן כלל במידה ואינכם משתמשים במצב הלילה הייעודי. בעת שימוש בחיישן ללא מצב הלילה בתנאי תאורה קשים, ניתן לראות בבירור רוב הפרטים נעלמים מהתמונה ומתחלפים בכאלו חלקים ורכים בהרבה.

החיישן השלישי במערך הוא חיישן הזום (טלפוטו), וזה מציע יכולות מרשימות בתנאי תאורה טובים. באמצעותו ניתן לגלות פרטים מזווית שלא היינו יכולים לראות לפני כן, כך שאם אתם נמצאים במקום בו לא ניתן להתקרב יותר לאובייקט, החיישן המוזכר נמצא לרשותכם ומביא עמו תוצאות חדות, בעלות טווח דינמי רחב ובעלות צבעים אמיתיים. דרך החיישן ניתן לצלם בזום היברידי פי 10, וגם זה מציג תוצאות מרשימות בתנאי תאורה טובים.

מנגד, היינו ממליצים להימנע משימוש בחיישן הזום בתנאי תאורה קשים עקב העובדה שגם על הנייר החיישן אינו מתיימר להציג יכולות לילה מרשימות, עם מפתח צמצם f/3.4 אשר מלכתחילה אינו מכניס יותר מידי אור.

החיישן הרביעי והאחרון במערך הוא חיישן המאקרו ברזולוציית 2 מגה פיקסל, ולאחר שימוש ממושך בו, היינו מוותרים עליו לגמרי ומעדיפים הורדה בעלות המכשיר. החיישן אינו מציג תוצאות טובות הן בתנאי תאורה טובים וקל וחומר בתנאי תאורה קשים, הרזולוציה הנמוכה נמוכה מידי, כך שגם לאחר מאמץ לקבלת תוצאות טובות נישאר עם תמונה עמומה וחסרת פרטים שמשחקים תפקיד ראשי בצילום מאקרו.

במעבר לגזרת הסלפי, החיישן הראשי ועתיר הפיקסלים מציג תוצאות מעולות בתנאי תאורה מוארים, עם הצגה מדויקת של צבעים וכמות פרטים נכבדת. עם זאת, בתנאי תאורה קשים כן ניתן לראות ירידה בביצועים, אך אין ספק כי המצלמה עדיין שומרת על כמות מספקת של פרטים המאפשרת שימוש בתמונות. גם מצב הדיוקן מציג תוצאות מרשימות, עם הפרדה מעולה בין המצולם לרקע באופן טבעי.

יחד עם החיישן הראשי נמצא את החיישן לצילום בזווית רחבה, ובעוד שזה מתיר צילום בזווית של 105 מעלות, החיסרון המרכזי המגיע עם הזווית הזו היא העיוות הנוצר בתמונה וגורם לאיבוד פרופורציות. בעת צילום סלפי, הדבר מהווה בעיה משמעותית בגלל שאף אחד מאיתנו לא רוצה להיראות מתוח לאורך או לרוחב. ביצועי החיישן טובים בתנאי תאורה מוארים ומעט פחות בתנאי תאורה קשים, אך הבעיה המרכזית היא כאמור, איבוד הפרופורציה בגוף בעת הצילום.

מולטימדיה, ביצועים וסוללה

חלקת המולטימדיה ב-Realme X3 SuperZoom כוללת בה את סורק טביעות האצבע הממוקם במסגרת המכשיר, את הרמקול התחתון ואת אפרכסת השמע. סורק טביעות האצבע ממוקם במסגרת הימנית של המכשיר, וזה מאפשר פתיחה מהירה של הנעילה באמצעות נגיעה קלה באופן ברירת המחדל. אומנם, הדבר גרם לאין-ספור פתיחות של המסך כשלא רצינו בכך, וישנה אפשרות בממשק ההגדרות לשינוי צורת העבודה כך שהמסך ייפתח רק לאחר שהמסך עובד.

לאחר החלת ההגדרה הזו, סורק טביעות האצבע יחל לעבוד רק כשהמסך כבר פעיל ולא יסרוק באופן אקטיבי גם כשהמסך כבוי. ביצועיו של הסורק מהירים למדי, אך במחיר הזה היינו כבר שמחים לקבל סורק טביעות אצבע הממוקם מתחת לפני התצוגה. בנוסף לכך, ניתן לפתוח את הנעילה באמצעות סריקת פנים סטנדרטית, וגם זו עובדת בצורה מעולה אך אינה מאובטחת ורוב הזמן לא תזהה אתכם בעת חבישת מסכה.

Realme X3 SuperZoom (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי)
Realme X3 SuperZoom (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

במעבר לחוויית השמע מהמכשיר, הרמקול הראשי המתיישב במסגרת התחתונה אינו מהנהדרים ביותר ששמענו, עם רמת ווליום בינונית ולא מעט צרידות, אך אין ספק כי זה יעשה את העבודה לרוב המשתמשים מבינינו. המכשיר אינו משתמש גם באפרכסת השמע בזמן השמעת מוזיקה, כך שאם חסמתם את הרמקול התחתון עם היד, חסמתם את מקור השמע היחיד בסמארטפון.

אפרכסת השמע גם היא ממוצעת למדי, כשזו מציעה רמת ווליום בינונית גם כן וחדות שאינה מהטובות בשוק, אך מצד שני גם אינה מהגרועות ביותר בשוק. בהסתכלות בתוך ממשק ההגדרות ניתן לגלות כי רילמי מפעילים באופן ברירת המחדל את טכנולוגיית ה-Dolby Atmos, ושם ניתן לבחור בין מצב חכם, לסרט, למשחקים ולמוזיקה. בעת מעבר בין המצבים לא שמנו לב להבדל משמעותי, כך שהעדפנו להישאר עם המצב החכם המתאים אוטומטית את אפקטי השמע בהתאם לתוכן.

מערכת ההפעלה הרצה על גבי המכשיר הינה אנדרואיד 10, כשעליה מתלבש ממשק המשתמש Realme UI בגרסה 1.0. כבר בפתיחה הראשונה של המכשיר ניתן היה לשים לב למספר נקודות טובות בממשק, החל מעיצובו הנקי, הירידה לפרטים והצבעוניות הנעימה. רילמי עבדו כאן לקיחת המאפיינים הטובים משאר הממשקים בשוק ושילובם לאחד.

Realme X3 SuperZoom (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי)
Realme X3 SuperZoom (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

לדוגמה, ניתן לראות כי הוקדשה מחשבה לשימוש במכשיר ביד אחת עקב העובדה שבגלילת וילון ההתראות מטה, כל הכפתורים יימצאו בחצי התחתון של המסך, בעוד שאת חלקו העליון לוקחת רק השעה. עם זאת, ניתן למצוא כאן לא פחות מ-13 רקעים חיים לשימוש, וזה הוא דבר אותו אנחנו מעריכים במיוחד בגלל שהרקע הוא הדבר אותו אנחנו רואים בכל שימוש במכשיר ולצערנו אינו משחק תפקיד מפתח אצל רוב היצרניות השוכחות את האפקט המרענן אותו יוצר רקע חי ומעניין.

כמו כן, נוכל להשתמש בעשרות אפשרויות להתאמת הממשק לטעמנו, כמו שינוי צורת המעבר בין עמודים, שימוש בהחלקה מטה מכל איזור במסך לגלילה של וילון ההתראות, הקשה כפולה לנעילה ועוד. בנוסף, עקב העובדה שזה הוא ממשק חדש שרק הגיע לארץ, ישנה עדיין עבודה לעשות על תרגום מלא של הממשק מאנגלית לעברית, אך אין ספק כי הושקע כאן מאמץ רב בתרגום ו-98 אחוזים מן הממשק תורגמו כבר בהצלחה לעברית.

ביצועי המכשיר מתבססים על מערכת השבבים Snapdragon 855 Plus, המיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות בחלוקה לליבה מרכזית אחת מסוג Kryo 485 Prime בתדר מירבי של 2.96 גיגה-הרץ, לצד 3 ליבות חזקות מסוג Kryo 485 Gold בתדר מירבי של 2.42 גיגה-הרץ ו-4 ליבות חסכוניות מסוג Kryo 485 Silver בתדר מירבי של 1.78 גיגה-הרץ. יחד איתה, המכשיר מגיע עם 12 גיגה-בייט של זיכרון עבודה מסוג LPDDR4x ו-256 גיגה-בייט של נפח אחסון שאינו ניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון.

Realme X3 SuperZoom (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי)
Realme X3 SuperZoom (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

עבור תג המחיר בו המכשיר מוצע בארץ, אין ספק כי זו היא הצעה נדיבה של זיכרון עבודה ונפח אחסון, כאשר גם מערכת השבבים המוזכרת הינה מיועדת למכשירי דגל. כיאה למפרט שכזה, הביצועים במכשיר אינם בעיה כלל וכלל, כשאלו לא עוצרים לרגע ומספקים חווית שימוש חלקה וקלילה במיוחד לצד הממשק המרענן.

בגזרת המפרט, חיי הסוללה נבנו על גבי סוללה בקיבולת 4200 מיליאמפר/שעה, אשר נטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 30 וואט בטכנולוגיית ה-Dart Charge. בפועל, חיי הסוללה במכשיר טובים מאוד והצליחו להעביר איתנו יום עבודה, כשבסופו של היום נותרנו עם כ-10-20 אחוזים עד להגעה למטען.

הדובדבן שבקצפת היא הטעינה המהירה, כאשר על הנייר כבר ראינו כמוה בישראל, אך בפועל זו מביאה את הסוללה מ-0 ל-100 אחוזים תוך 55 דקות בלבד. עם זאת, נציין כי היו פעמים בהן המכשיר סיים את הטעינה ב-54 דקות, ולעתים ב-60 דקות, כך שהדבר משתנה מפעם לפעם. 55 דקות זה הוא זמן שיא אותו עוד לא ראינו בארץ גם עם מטענים המציעים הספק גבוה יותר, וגם עם מטענים המציעים הספק זהה כמו ה-Warp Charge 30 של וואן פלוס.

את טבלת הטעינה המלאה המציגה את זמן הטעינה ב-60 דקות ניתן לראות להלן:

זמןאחוזיםפער זמן
12:010 אחוזים-
12:0610 אחוזים5 דקות
12:1120 אחוזים5 דקות
12:1530 אחוזים4 דקות
12:2140 אחוזים6 דקות
12:2750 אחוזים6 דקות
12:3360 אחוזים6 דקות
12:3870 אחוזים5 דקות
12:4480 אחוזים6 דקות
12:5090 אחוזים6 דקות
13:01100 אחוזים11 דקות (זמן כולל - 60 דקות)

השורה התחתונה

מכשיר ה-Realme X3 SuperZoom מהווה את הסנונית הראשונה של המותג בישראל, וכמכלול, זה הוא המכשיר הממוצע ביותר עליו יכולנו לחשוב והימור בטוח ליבואנית הרשמית שלו בישראל (באג). אין ספק כי המכשיר אינו עומד לאכזב את רוכשיו, אך גם לא עומד להפיל אתכם מהכסא עם ביצועי צילום יוצאי דופן או יכולות משובחות מקצה השוק.

הדגם המוזכר משלב יכולות צילום ממוצעות עם נגיעה ממכשירי הדגל הגבוהים, חיי סוללה טובים, מבנה ועיצוב שזקוקים לשיפור וחווית מולטימדיה שגם לה לא היה מזיק שדרוג. עם זאת, אנחנו כן חושבים שעבור תג מחיר של 1999 שקלים, זו היא חבילה משתלמת עבור המשתמש הממוצע אשר מחפש ביצועים מהירים לצד חבילה ממוצעת שלא עומדת לאכזב או להדהים אף אחד מאיתנו.

מחיר: 1,999 ש”ח (שנה אחריות, באג)

האריזה ותכולתה
8/10
עיצוב ואיכות בניה
7/10
חומרה וביצועים
8/10
מסך ותצוגה
7/10
מערכת הפעלה
9/10
מולטימדיה
9/10
סוללה
8/10
מצלמה
7/10
8
ציון כללי   ... ולא בהכרח ממוצע

מה אהבנו
  • חיי סוללה
  • טעינה סופר מהירה
  • ממשק נהדר
מה פחות אהבנו
  • ניהול קצב הרענון
  • צילום חלש בלילה
  • עיצוב ומבנה

איפה קונים ומה המחירים?
  • יבואן רשמי: 1999 שקלים
  • שוק פתוח: 1899 שקלים


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים