ג’יימי פוקס מקבל כוחות על ל-5 דקות בטריילר לסרט חדש של נטפליקס

פרוייקט פאוור (תמונה: Netflix)

כל סרטי גיבורי העל נשענים על רעיון הגשמת הפנטזיה לקבל כוחות מיוחדים. כולנו היינו רוצים איזו יכולת על אנושית שתאפשר לנו לעוף, לשנות צורה, לרוץ במהירות הבזק או לסכל כמה פשעים בכח חסר גבולות. מאחר ואנו לא בדיוק יכולים לדמיין את עצמנו מצטרפים לצוות “הנוקמים”, נטפליקס מנסה לתת לנו הצצה לעולם בו כל אחד יכול לקבל כוחות על.

הסרט החדש “פרוייקט פאוור” (Project Power) בכיכובם של ג’יימי פוקס (“ג’אנגו ללא מעצורים”) וג’וזף גורדון לוויט (“לופר”) מציג מציאות בה ישנו סם, שכאשר נלקח – מעניק למשתמש בו כוחות על למשך חמש דקות. אך המלכוד הוא שעד שלוקחים את הכדור אי אפשר לדעת אילו כוחות תקבלו. אף על פי כן, זהו אינו סרט סופר גיבורים טיפוסי בו גיבורים צריכים להציל את העולם – אלא סרט מתח העוקב אחרי אב (פוקס) שבתו נלקחה על ידי יצרני הסם, וכעת עליו למצוא את החוטפים המצוידים בכוחות משל עצמם. גורדון לוויט מגלם שוטר שמנסה למנוע מעירו להיחרב על ידי הסם המפוקפק.

הסרט מגיע מידיהם של צמד הבמאים אריאל שולמן (Ariel Schulman) והנרי ג’וסט (Henry Joost) הזכורים בעיקר מסרטם הדוקומנטרי “קאטפיש” (Catfish) שעקב אחרי צעיר אמריקאי שניהל מערכת יחסים וירטואלית המתבררת כשקרית. הצמד ביים גם את הסרט “פעילות על טבעית 3” (Paranormal Activity 3), אך זהו סרטם הראשון בעל תקציב גדול. את הסרט כתב מאטסון טומלין (Mattson Tomlin) אשר כתב את התסריט לסרט הצפוי החדש של באטמן בכיכובו של רוברט פטינסון.

זוהי לא הפעם הראשונה של ג’יימי פוקס בעולם גיבורי העל – כזכור גילם את הנבל אלקטרו בסרט “ספיידרמן המופלא 2” מהסרטים הנשכחים שהופקו בין הטרילוגיה המקורית עם טובי מגוויר לבין התחייה המחודשת של ספיידרמן ביקום הקולנועי של מארוול עם טום הולנד. פוקס היה אמור גם לגלם את דמות הקומיקס ספון (Spawn) בסרט חדש, אך עזב את הפרויקט מוקדם יותר השנה.

Project Power ישוחרר בנטפליקס ב-14 באוגוסט, וכעת ניתן לצפות בטריילר בראש הכתבה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים