הדלפה: זה הוא עיצובו המלא של ה-Galaxy Note 20 Ultra

Samsung Galaxy Note 20 Ultra (תמונה: Twitter/Ishan Agarwal)

רק לפני מספר ימים ראינו לראשונה את ה-Galaxy Note 20 בסרטון המציג אותו מכל צדדיו, וכעת, המדליף המוכר evleaks חושף גם את דגם ה-Galaxy Note 20 Ultra באופן דומה למדי. על מנת להציג את עיצובו בצורה הטובה ביותר, המדליף מציג לנו סרטון החושף את האחרון ב-360 מעלות כשזה מצולם מכל כיוון.

את עיצובו האחורי של המכשיר כבר ראינו בעבר גם מסמסונג עצמה אשר הדליפה את התמונה בטעות, אך גם לאחר מכן נחשפו תמונות המציגות את חלקו האחורי מספר פעמים. הסרטון החדש מציג לנו גם את חלקו הקדמי, וכאן נוכל לראות כי סמסונג ממשיכה להשתמש בחור מצלמה קטן הממוקם בחלקו העליון והאמצעי של המסך הנפרס מקצה לקצה.

עוד אודות המסך, נוכל לאשר כי סמסונג חוזרת למסכים המקומרים באופן מעט יותר אגרסיבי ממה שעשתה עם סדרת ה-S20. הקימורים המוצגים במכשיר ה-Galaxy Note 20 Ultra מחזירים אותנו לקימורים הקיימים בדגמי ה-Galaxy Note 10, כשסמסונג בוחרת הפעם להעניק קימור קל גם לפינות המכשיר על מנת להעניק למשתמש מראה של מסך הנפרס לגמרי מהקצה אל הקצה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

כמו כן, נוכל לראות במסגרתו הימנית את כפתורי ויסות הווליום וכפתור ההדלקה והכיבוי, בשעה שחלקה השמאלי של המסגרת כולל פס אנטנה בלבד. לצד הפרטים הללו, הסרטון מאשר את כל מה שידענו לפני כן, ובכך מדובר על מערך הצילום המשולש שבחלקו האחורי של המכשיר, צבע הברונזה החדש אשר ילווה את שלל המכשירים שיוצגו בתערוכת ה-Unpacked הקרובה ועוד.

על סדרת ה-Galaxy Note 20, לצד ה-Galaxy Z Fold 2, ה-Galaxy Z Flip 5G, ה-Galaxy Buds Live, ה-Galaxy Watch 3 וסדרת ה-Galaxy Tab S7 תכריז החברה ב-5 באוגוסט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים