מיקרוסופט מציגה קונספט לממשק משתמש חדש לאופיס

מיקרוסופט (Microsoft) מציגה חזון עיצוב חדשני בעבור שירות ה-Microsoft 365 שלה, כך עולה מפוסט חדש בבלוג החברה שהעלה ג'ון פרידמן (Jon Friedman), ראש עיצוב האופיס של מיקרוסופט, המציג קונספט לממשק חדש אותו החברה צופה להציג בעבור השירות עם דגש על שימושיות טובה יותר ושימוש ב-AI לעבודה נוחה ויעילה יותר.

שירות ה-Microsoft 365 החדש אותו השיקה מיקרוסופט באפריל האחרון, הגיע בתור מיתוג מחדש לשירות ה-Office 365 הוותיק של החברה תוך כדי הוספת מקצה שיפורים ופיצ'רים חדשים. עם הפרסום החדש אנו יכולים ללמוד כי מיקרוסופט מצפה לשנות באופן מהותי את ממשק המערכת ולהפוך אותו לכלי בעבור החיים המודרניים ולא רק העבודה המודרנית.

השינויים החדשים מונעים בחלקם על ידי מגפת הקורונה (COVID-19) העולמית ש"ערבבה" בין החיים האישיים של משתמשים רבים ובין העבודה שלהם, כאשר יותר ויותר משתמשים עברו לעבוד מהבית. הממשק החדש של מיקרוסופט צפוי להפוך ל"רגוע" יותר, עם ניהול התראות חכם, אימוץ צבעי ממשק בולטים פחות מאלו הקיימים כיום והוספת תפריטים דינמיים עמוסים פחות שישתמשו בבינה מלאכותית על מנת להציג את הפריטים הרלוונטיים בלבד בפני המשתמש כאשר הוא צריך אותם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

אחד הדגשים הגדולים ביותר בכלל המערכת החדשה צפוי להיות מערכת הבינה המלאכותית אותה מיקרוסופט צפויה לשלב במוצרים השונים, כאשר כדוגמה היא מביאה מערכת AI מובנית באפליקציית האקסל שתוכל לתקן באופן אוטומטי שגיאות בנוסחאות או להציג למשתמש שגיאות אותן המערכת איתרה. ב-Planner, מתכנן המשימות של החברה, מערכת ה-AI תוכל להציע למשתמשים זמני סיום מומלצים בהתאם לתוכן המשימות אותם הם כותבים ועוד.

בעוד שלא מדובר על תצוגה מעשית של הממשק החדש אותו מיקרוסופט מתכננת להעניק לשירות ה-Microsoft 365, הרעיונות והדימויים העולים כעת מציגים ממשק משופר וזורם במיוחד שיוכל להקל בהרבה על המשתמשים בו, עם שיפורים מרובים המנצלים את טכנולוגיית ה-AI של החברה, בהם Project Cortex, השואף לארגן את המידע השונה לו נחשפים המשתמשים לפיסות מידע קלות ונוחות לשימוש.

במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות