כל הפרטים מההכרזה על Galaxy Note 20 Ultra: עיצוב, מפרט טכני ומחירים

Galaxy Note 20 Ultra (תמונה: Samsung) Galaxy Note 20 Ultra (תמונה: Samsung)

חודשים של הדלפות מתנקזים כעת לרגע אחד בו הכריזה היום (ד’, 5.8) סמסונג על מכשיר דגל חדש לסדרת ה-Galaxy Note, אשר עונה לשם Galaxy Note 20 Ultra. כפי שגילו לנו כבר ההדלפות, מדובר במכשיר דגל לכל עניין, כשזה מגיע עם מסך מקצה לקצה בקצב רענון של 120 הרץ, עט משודרג, מערך צילום משופר ועוד.

עיצוב ה-Galaxy Note 20 Ultra

בגזרת העיצוב בוחרת סמסונג לחזור זו פעם נוספת למסך הקמור, כאשר מדובר במסך גדול במיוחד של 6.9 אינץ’ במקרה של הנוט 20 אולטרה. בראש המסך הנפרס מקצה לקצה נוכל למצוא חור מצלמה קטן הממוקם בחלקה העליון והאמצעי של התצוגה, אותה היא מצפה בזכוכית המגן Gorilla Glass 7.

על גבי מסגרתו הימנית ניתן לראות את כפתורי ויסות הווליום וכפתור ההדלקה והכיבוי, כשבחלקה השמאלי של המסגרת נמצא פס אנטנה בלבד. במסגרות העליונה והתחתונה, בהתאמה, נמצא בהתאמה את מגירת ה-SIM, זו תכלול מקום לזוג כרטיסי SIM או הרחבת זיכרון, כאשר בחלק התחתון נמצא חיבור USB-C לטעינה אשר מצידו השמאלי חריץ המיועד לאחסון עט הסטיילוס S-Pen.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

במעבר לגבו של ה-Note 20 Ultra נמצא את מערך הצילום החדש, אשר מגיע בתוך חלק ייעודי משלו בפינה השמאלית העליונה של גב הסמארטפון, עם שלושה חריצים גדולים עבור המצלמות העיקריות, אשר לצידם חריצים קטנים נוספים בהם נמצא את מבזק ה-LED יחד עם חיישנים נוספים.

מימדיו של המכשיר עומדים על גובה של 164.8 מ”מ, רוחב של 77.2 מ”מ ועובי של 8.1 מ”מ בלבד, עם משקל של 208 גרם, כשהוא מגיע בצבעים לבן (Mystic White), שחור (Mystic Black) וברונזה (Mystic Bronze).

Galaxy Note 20 Ultra (תמונה: Samsung)
Galaxy Note 20 Ultra (תמונה: Samsung)

Galaxy Note 20 Ultra: מפרט טכני

בחזית המכשיר נפגוש מסך בגודל 6.9 אינץ’, עם פאנל מסוג Dynamic AMOLED, ברזולוציית +WQHD בפריסה של 3200 על 1440 פיקסלים, תמיכה בקצב רענון גבוה של 120 הרץ ובהירות הגבוהה בעד 25% בהשוואה לדגם ה-S20 Ultra. צפיפות הפיקסלים עומדת על 508 פיקסלים לאינץ’, בשעה שיחס התצוגה מסתכם ב-19.3 על 9 ובחלקו העליון של המסך נפגוש חור מצלמה קטן. מתחת לפאנל התצוגה נמצא את סורק טביעות האצבע מסוג Ultrasonic, אותו שילבה החברה גם בדגמי הדגל הקודמים שלה.

מתחת למכסה המנוע תשווק סמסונג זוג גרסאות, כשהאחת מגיעה עם מערכת ה-Snapdragon 865 Plus לארצות הברית וסין, והשנייה מגיעה עם מערכת ה-Exynos 990 לשאר המדינות בעולם וביניהן ישראל. מערכת ה-Exynos 990 נמצאת גם בסדרת ה-Galaxy S20, וזו מיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר וכוללת זוג ליבות מסוג Mongoose M5 בתדר מירבי של 2.73 גיגה-הרץ, לצד זוג ליבות חזקות מסוג Cortex-A76 בתדר מירבי של 2.50 גיגה-הרץ ו-4 ליבות חסכוניות בחשמל מסוג Cortex-A55 בתדר מירבי של 2 גיגה-הרץ.

יחד עם מערכת השבבים המוזכרת, המכשיר יעשה שימוש גם ב-8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה בגרסת ה-LTE ו-12 גיגה-בייט בגרסת ה-5G, לצד 128 (בגרסת 5G בלבד), 256 או 512 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. כמו כן, סמסונג בונה את הגזרה כולה על מערכת ההפעלה אנדרואיד 10, כשעליה מתלבש ממשק המשתמש One UI. מאחורי הקלעים, נמצא סוללה בקיבולת 4500 מיליאמפר/שעה התומכת בטעינה מהירה בהספק של 25 וואט באופן חוטי דרך מחבר מסוג USB Type-C, בהספק של 15 וואט באופן אלחוטי ובהספק של 9 וואט לטעינת אלחוטית של מכשירים אחרים.

Galaxy Note 20 Ultra (תמונה: Samsung)
Galaxy Note 20 Ultra (תמונה: Samsung)

עט הסטיילוס (S-Pen) המלווה את הסדרה קיבל שדרוג גם הוא, אך הפעם לא מדובר בשינוי עיצובי אלא בשינוי פנימי בלבד. זמן התגובה של האחרון ירד משמעותית וכעת מסתכם ב-9 מילישניות בלבד, מה שמוביל את סמסונג להתגאות שכתיבה עם העט בשלב זה מרגישה כמו כתיבה על הנייר. מעבר לכך, ניתן להמיר הערות רגילות באפליקציית Samsung Notes היישר למצגות ב-Power Point או למסמכים ב-Word.

לצד הפרטים הללו, סמסונג כמובן מדגישה כי המכשיר תומך בגלישה ברשת הדור החמישי (5G) הן באמצעות גלי mmWave והן תחת תדר Sub6, כך שבשעה שהרשת החדשה תיפרס גם בארץ נוכל להנות ממנה באמצעות המכשיר. בנוסף, גופו של המכשיר עמיד בפני מים ואבק בתקן IP68, עשוי מזכוכית הגורילה גלאס 7 (Victus) ומציע תמיכה בבלוטות’ 5.0, שבב NFC, הגעה עם Wi-Fi 6, מחבר מסוג USB Type-C מדור 3.2 וחיבור אלחוטי למערכת ה-DeX הייעודית למחשב.

המצלמות של ה-Galaxy Note 20 Ultra

מערך הצילום הראשי במכשיר מותיר מאחור את “זום החלל” שחשפה סמסונג עם מכשיר ה-Galaxy S20 Ultra, זה הציע קירוב של עד פי 100, כאשר עבור דגם ה-Note 20 Ultra תסתפק החברה ב”זום חלל” של עד פי 50 “בלבד”. במערך הראשי נוכל למצוא 3 מצלמות:

  • מצלמה ראשית בעלת חיישן 108 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8 עם ייצוב אופטי (OIS, זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF) ואפשרות צילום וידאו ב-8K
  • מצלמת 12 מגה-פיקסל המשמשת לצילום תמונות בזווית רחבה במיוחד של 120 מעלות, המציעה מפתח צמצם f/2.2.
  • מצלמת פריסקופ עם חיישן 12 מגה-פיקסל שתאפשר ביצוע זום אופטי של עד פי 5 וזום “חלל” היברידי של עד פי 50, עם ייצוב אופטי (OIS).

מצלמת הסלפי הממוקמת בתוך חריץ בחלקו העליון של המסך תגיע עם חיישן ברזולוציית 10 מגה-פיקסל במפתח צמצם f/2.2 ופוקוס אוטומטי.

Galaxy Note 20 Ultra (תמונה: Samsung)
Galaxy Note 20 Ultra (תמונה: Samsung)

מחירי ה-Galaxy Note 20 Ultra

את ה-Galaxy Note 20 Ultra תשווק סמסונג בישראל החל מה-10 באוגוסט עבור הרוכשים במסגרת המכירה המוקדמת, והחל מה-20 באוגוסט עבור כלל הציבור בארץ. הדגמים יגיעו בצבעים ברונזה, שחור ולבן. מחיר המכשיר באנגליה עומד על 1,179 פאונד (כ-5,280 ש”ח) עבור גרסת ה-5G עם 256GB אחסון ו-1,279 פאונד (כ-5,730 ש”ח) עבור גרסת ה-512GB.

לישראל תגיע רק גרסת ה-4G של ה-Galaxy Note 20 Ultra, עם 8GB RAM ואחסון של 256GB. סמסונג ישראל טרם חשפה את המחיר בישראל, זה צפוי לעמוד סביב 4,500 ש”ח.

לרכישת המכשירים: KSP \ אייבורי \ באג


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים