הצרעה הירוקה חוזרת בסדרת אנימציה חדשה של קווין סמית’

הצרעה הירוקה (2011, תמונה: Sony Pictures) הצרעה הירוקה (2011, תמונה: Sony Pictures)

הבמאי קווין סמית’ (“ג׳יי ובוב השקט: ההתחלה”, “דוגמה”) מפתח סדרת אנימציה המבוססת על גיבור העל “הצרעה הירוקה” (The Green Hornet) – דמות שהחלה את דרכה בשנות ה-30 בתסכיתי רדיו, ומאז התרחבה לספרי קומיקס, סדרות טלוויזיה וסרטי קולנוע. סמית’ עצמו החיה את סדרת ספרי הקומיקס ב-2010 עם ארבע חוברות שכתב.

את סדרת האנימציה החדשה מפתח סמית’ יחד עם חברת ההפקה WildBrain, האחראית לסדרות ילדים מצליחות כמו “כרמן סן דיאגו”, “גשם של פלאפל (הסדרה)”, “לגו נינג’גו” ו-“בוב הבנאי”. בימים אלו אחראים גם על הסדרה החדשה “סנופי בחלל” באפל tv פלוס.

הצרעה הירוקה מספרת את סיפורו של בריט רייד, מוציא לאור ובעל עיתון עשיר שבלילות יוצא להילחם באותם פושעים עליהם דיווח בעיתון. הסדרה החדשה תהיה מיועדת לכל המשפחה, ותעקוב אחר גלגול חדש של הצרעה – בנו של הגיבור המקורי. אליו תצטרף כרגיל העוזרת הנאמנה קייטו – שהיא הפעם ביתו של העוזר האגדי קייטו מהסדרה המקורית.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

קייטו כידוע הוא לא סתם העוזר והנהג של הצרעה הירוקה, אלא לוחם מיומן שרוב הזמן מציל את המצב בעצמו. דווקא דמותו היא שהפכה את ה”צרעה הירוקה” לסדרה פופולרית, כאשר גילם אותו ברוס לי בשנות ה-60. סמית’ ציין כי הסדרה החדשה תשלב בין הגיבורים החדשים לאלו הקלאסיים, ותושפע מסדרות מצוירות עליהן גדל בעצמו כמו “באטמן: הסדרה המצוירת”.

זוהי כמובן לא הפעם הראשונה שקווין סמית’ מנסה להביא את הדמויות הידועות למסך. ב-2004 נשכר על ידי אולפני מיראמקס לכתוב סרט קולנוע בלייב אקשן של “הצרעה הירוקה”. אך הגרסה של סמית’ נזנחה לטובת מה שבסופו של דבר היה סרט הקולנוע הבינוני “הצרעה הירוקה” בכיכובו של סת’ רוגן שיצא בשנת 2011 בבימויו של מישל גונדרי (“שמש נצחית באור צלול”).

בימים אלו עובד סמית’ במקביל גם על סדרת אנימציה חדשה של הי-מן, “שליטי היקום” לנטפליקס. בנוסף, במהלך קומיקון שיחרר טריילר לסרט האימה הבא שביים, “קילרוי היה פה” (Killroy Was Here) אשר צפוי לצאת בשנה הבאה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים