מיקרוסופט: ה-Xbox Series X תגיע בנובמבר, Halo נדחה

Xbox Series X (תמונה: Microsoft)

בפרסום בבלוג רשמי של החברה, הודיעה מיקרוסופט כי ה-Xbox Series X, קונסולת הדור הבא, תגיע בחודש נובמבר הקרוב. לאחרונה למדנו כי דגם מוזל של מכשיר הדור הבא, שייקרא Series S נמצא בתכנון גם כן. עדיין לא ידוע מה יהיה מחיר המכשיר, או מה יהיה מחירו של המכשיר המוזל.

הידיעה הגיעה רגעים ספורים אחרי הודעה פחות משמחת לפיה משחק הדגל למכשיר הבא, Halo Infinite, יידחה לשנת 2021. במילים אחרות, ה-Xbox Series X לא תהנה ממשחק חדש של Halo בעת ההשקה. נראה כי הצוות לא יספיק לסיים את המשחק בזמן,  ומשבר הקורונה מוזכר כאחת הסיבות לדחיה. גם הביקורת הרבה שספג הטריילר של המשחק גרם למפתחים להבין שדרושה עבודה נוספת, במיוחד על הגרפיקה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

“זה לא אפשרי עבור בריאותו של הצוות או עבור הצלחתו של המשחק להשיק אותו בתקופת החגים הקרובה”, נמסר בהודעה הרשמית שפורסמה בטוויטר, מאת כריס לי (Chris Lee), מנהל הסטודיו 343 Industries, בו מפותח המשחק. “אנחנו יודעים שזה יאכזב רבים מכם ואנו שותפים לתחושה זו”, מסר.

למרות הדחיה, מיקרוסופט ביקשה להדגיש כי בהשקת ה-Xbox Series X יהיו משחקים רבים להנות מהם, כולל משחקי העבר של משפחת Xbox מהקונסולות הקודמות, החל מהמכשיר הראשון. לטענת החברה, כבר בהשקת המכשיר תוכלו לשחק באלפי משחקים מהקטלוג הנרחב של Xbox, ולמעלה מ-100 משחקים יעברו אופטימיזציה עבור המכשיר החדש על מנת לנצל את החומרה המתקדמת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים