דיווח: אלו הם תאריכי ההכרזה וההשקה של סדרת האייפון 12

Apple (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי) Apple (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

לאחר שגילינו כי סדרת האייפון 12 לא תגיע לשוק בחודש ספטמבר כפי שאפל עושה בדרך כלל, דיווח חדש המגיע אלינו מבית המדליף והיוטיובר ג’ון פרוסר (Jon Prosser) חושף את תאריכי ההכרזה ואת תאריכי ההשקה לצידם. כאמור, כבר בשלב זה ידוע לנו כי אפל אכן דוחה את ההכרזה על סדרת הדגל הבאה למועד מאוחר יותר מבדרך כלל, אך עד לרגע זה לא היו בידינו התאריכים אשר ילוו את ההכרזה.

על פי דבריו של פרוסר, אפל תחלק את מועדי ההכרזה וההשקה של המכשירים לארבעה חלקים, כאשר האייפדים והשעון החכם של החברה יקבלו מועד הכרזה משלהם, וסדרת האייפון 12 תחולק לדגמים הרגילים ודגמי הפרו. עקב כך, אפל תחשוף את סדרת השעונים הבאה לצד אייפד חדש בהודעה לעיתונות בלבד אשר תתרחש בין ה-7 ל-13 בספטמבר.

במעבר לאייפונים, אפל עתידה לקיים את אירוע ההכרזה של האייפון 12 בין ה-12 ל-18 באוקטובר, בשעה שבאירוע עצמו החברה תחשוף את הסדרה כולה אך שלבי ההשקה יהיו שונים. את דגמי האייפון 12 הרגילים (iPhone 12 ו-iPhone 12 Max) ניתן יהיה להזמין דרך הזמנה מוקדמת החל מה-12 באוקטובר, כשהמשלוחים יחלו לצאת ב-19 באוקטובר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

כמו כן, גולת הכותרת של האירוע היא דגמי הפרו שיוכרזו באותו המעמד, אך אלו יגיעו בשלב מאוחר יותר הן ללקוחות והן לספקים החל מהחודש נובמבר וללא תאריך מדויק. את כל התאריכים המסודרים של מועדי ההשקה וההכרזה ניתן למצוא להלן:

  • שעון ה-Apple Watch ואייפד חדש – בין ה-7 ל-13 בספטמבר
  • אירוע ההכרזה על סדרת האייפון 12 – בין ה-12 ל-18 באוקטובר
  • השקת דגמי האייפון 12 והאייפון 12 מקס – הזמנות מוקדמות ב-12 באוקטובר ומשלוחים ב-19 באוקטובר
  • השקת דגמי האייפון 12 פרו והאייפון 12 פרו מקס – החל מחודש נובמבר


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים