חברת 1MORE משיקה את אוזניות ה-ColorBuds בישראל

חברת 1MORE הכריזה על השקת אוזניות ה-TWS החדשות של החברה מדגם ColorBuds בישראל. מדובר באוזניות TWS אלחוטיות המגיעות במגוון צבעים כפי שהשם שלהן רומז, כאשר הן מציעות זמן סוללה ארוך במיוחד של עד 22 שעות שימוש, תמיכה בסינון רעשים ENC ועמידות למים בתקן IPX5.

אוזניות ה-ColorBuds החדשות של 1MORE מצטרפות אל דגמי האוזניות הקודמות אותן החברה השיקה בחודש הקודם באמצעות חברת דוגית, המשווקת הרשמית של החברה בישראל, כאשר דגם ה-ColorBuds יהיה זמין בצבעים ורוד, ירוק, זהב ושחור. האוזניות יגיעו עם תמיכה בסינון רעשים ENC (ר”ת Environmental Noise Cancellation) בטכנולוגיית ה-Qualcomm cVc 8.0 עם חיבור Bluetooth 5.0 ותמיכה ב-aptX.

האוזניות משתמשות בדרייברי balanced armature שהותאמו על ידי מהנדס הסאונד לוקה ביגנארדי (Luca Bignardi), כאשר הן מאפשרות למשתמש ליהנות מעד 6 שעות שימוש בטעינה אחת ועד 22 שעות יחד עם מארז הטעינה שלהן, ותומכות בטעינה מהירה המספקת שעתיים של שימוש בטעינה של 15 דקות בלבד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

אוזניות 1MORE ColorBuds (מקור 1MORE)

אוזניות ה-ColorBuds החדשות זמינות למכירה במחיר של 449 ש”ח, כאשר ניתן להשיג אותן באתר ובחנות של היבואן המורשה דוגית ואצל משווקים מורשים נוספים.

חברת 1More שמה דגש בדגם החדש לא רק על איכות השמע, אלא גם על נראות מרשימה למדי עם 4 צבעים שונים, כאשר החיסרון היחיד הוא השימוש בסינון רעשים ENC המשפר את איכות השמע בשיחות, ולא ANC המספק סינון רעשים רגיל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים