הטריילר החדש לוונדר וומן 1984 חושף נבלים חדשים ואהוב ישן

גל גדות מתוך “וונדר וומן 1984” (באדיבות Warner Bros)

חברת די.סי (DC) שיחררה טריילר חדש לסרט “וונדר וומן 1984” (Wonder Woman 1984) כחלק מ- DC Fandome, האירוע הוירטואלי שערכה כתחלופה לפאנלים בכנס הקומיקון שבוטל. בפאנל חשפו כוכבי הסרט גל גדות וכריס פיין והבמאית פטי ג’נקינס את ההצצה הראשונה לשני הנבלים החדשים בסרט – צ’יטה, בכיכובה של קריסטן וויג (“מכסחות השדים“) ומקסוול לורד, בכיכובו של פדרו פסקל (“המנדלוריאן“, “משחקי הכס”).

הסרט החדש מתרחש בזמן המלחמה הקרה, כאשר איש עסקים מסתורי (פסקל) יוצא בהכרזה כי הוא מסוגל להציע לכל אדם בעולם את משאלתו הכמוסה ביותר. ההצעה המפתה שלו מעניינת במיוחד את שתי כוכבות הסרט – בשביל דיאנה פרינס (גדות) מדובר באיחוד עם אהובה סטיב טרבר (פיין) שנהרג בסרט הקודם. בשביל ברברה אן מינרבה (וויג), ספרנית ביישנית וחברתה של דיאנה החלום הוא לקבל כח והערצה, מה שמוביל להפיכתה האיטית לחתולה טורפת המכונה צ’יטה.

בעלילה הפוכה לסרט הקודם, בו סטיב היה צריך להרגיל את דיאנה לעולם המודרני אחרי שבילתה את חייה באי אמאזונות מרוחק, הפעם זו דיאנה שצריכה להכיר לסטיב את תקופת שנות ה-80, כולל סצינה משעשעת בה היא מלבישה אותו במיטב האופנה האיומה של התקופה. בנוסף, אנו מקבלים פלאשבקים נוספים לילדותה של דיאנה באי תמסקרה. אחד מהם מראה לנו את דיאנה הצעירה משתתפת במקבילה של תמסקרה לאולימפיאדה – אירוע ספורט המכונה “משחקי האמאזונות”.

“וונדר וומן 1984″ היה אמור לצאת ביוני השנה, אך כמובן נדחה בעקבות סגירת הקולנועים בתקופת הקורונה. כשנשאלה האם יש סיכוי שהסרט ישוחרר באופן דיגיטלי, בדומה ל”מולאן” של דיסני, השיבה הבמאית פטי ג’נקינס כי עדיין מאמינה בהעלאתו לקולנוע, שכן מדובר בסרט ספקטקל ויזואלי גדול. נכון לעכשיו הסרט מתוכנן לעלות לאקרנים ב-2 באוקטובר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים