רשמי: מיקרוסופט חשפה את קונסולת ה-Xbox Series S במחיר 299 דולר

Xbox Series S (תמונה: Microsoft) Xbox Series S (תמונה: Microsoft)

דבר קיומה של קונסולת ה-Xbox Series S נודע עוד בשנה שעברה, כשהקונסולה מיועדת להיות גרסה קטנה וזולה יותר שתגיע לצד ה-Xbox Series X, בדומה לדרך בה פעלה מיקרוסופט עם ה-Xbox One S שהגיעה לצד ה-Xbox One X. לאחר הדלפה שנחשפה מוקדם יותר, מיקרוסופט אישרה היום (ג’, 8.9) באופן רשמי את שמה של הקונסולה וכעת נחשפת ה-Xbox Series S בתמונה רשמית ראשונה המציגה את עיצובה ומגיעה לצד תג מחיר שיעמוד על 299 דולר.

התמונה של קונסולת ה-Xbox Series S, אשר מופיעה בראש הכתבה, מציגה גרסה קטנת ממדים באופן משמעותי אל מול ה-Xbox Series X, זאת בדומה למבנה הדק יותר של ה-Xbox One S מול ה-One X. הדלפה שקדמה להכרזה הרשמית הציגה סרטון וידאו קצר בו ניתן לראות המחשה לגודלה של הקונסולה אל מול ה-Series X, ונראה כי ה-Series S תגיע בכמעט מחצית מגודלה.

לצד התמונה שפירסמה מיקרוסופט, הוסיפה החברה גם התייחסות לגודלה של קונסולת ה-Xbox Series S, וציינה כי תהיה זו קונסולת ה-Xbox הקטנה ביותר עד כה. מהתמונה עולה כי ניתן יהיה להציבה אנכית ואופקית, כאשר לוגו ה-Xbox אשר מופיע בחזית מוטה הצידה ומעיד על אפשרות להניחה על השולחן במצבים שונים. המבנה בתמונה עשוי לאשר הדלפות קודמות שציינו שהקונסולה החדשה תגיע ללא כונן דיסקים, בדומה לגרסה הדיגיטלית של ה-Xbox One S, כאשר כונן אופטי לא נראה בעין בתמונה המודלפת.

מהדלפות קודמות למדנו כי ה-Xbox Series S תגיע עם מעבד דומה לזה של ה-Series X, אך יהיה לה רכיב עיבוד גרפי (GPU) מעט חלש יותר, שיספק ביצועים של כ-4 טרה-פלופ (במקום 12 טרה-פלופ), מה שעשוי להגביל את השימוש במשחקים ברזולוציה גבוהה של 4K. הקונסולה תאפשר למשחקים להשתמש ב-7.5 גיגה-בייט של זכרון RAM, ותגיע עם כונן קשיח SSD מהיר, כך שהביצועים שלה צפויים לעלות על אלו של ה-Xbox One S, ובמידה מסויימת גם על אלו של ה-Xbox One X.

על פי מיקרוסופט, מחיר קונסולת ה-Xbox Series S יעמוד על 299 דולר, זאת בעוד המחיר של ה-Xbox Series X צפוי לעמוד על 499 דולר. במיקרוסופט לא חושפים פרטים רשמיים נוספים אודות הקונסולה קטנת הממדים בשלב זה, ומבטיחים להציג מידע נוסף בקרוב.

*עדכון (8.9, 10:30) – מיקרוסופט פרסמה פרטים רשמיים אודות עיצוב, שם ומחיר הקונסולה. הכתבה עודכנה עם הפרטים החדשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים