רשמי: אפל תקיים אירוע הכרזה מיוחד ב-15 בספטמבר

Apple Special Event (תמונה: אפל) Apple Special Event (תמונה: אפל)

רגע אחרי שסיכמנו את כל הפרטים הידועים אודות סדרת האייפון 12, אפל חושפת באופן רשמי כי תקיים אירוע הכרזה מיוחד ב-15 בספטמבר, כאשר זה יתפוס מקום במטה החברה שבקופרטינו, קליפורניה. אפל אינה מציינת באופן רשמי אלו מוצרים תחשוף במסגרת האירוע הקרוב, אך מיתוג האירוע תחת המילים “Time Flies” (הזמן עף) מעיד על כך שמדובר באירוע שיתמקד דווקא בשעון החכם הבא מבית החברה.

את ההודעה על קיום האירוע העלתה החברה לאתר האירועים המיוחדים שלה, שם חשפה כי האירוע יתפוס מקום ביום שלישי הבא, ב-15 בספטמבר בשעה 20:00 בערב לפי שעון ישראל. מתחת לפרטים הללו, צירפה החברה איור של הלוגו המוכר אשר נצבע בגווני בכחול הגולשים האחד אל השני בלולאה הנעה בין הצבע הבהיר לצבע הכהה.

שעון ה-Apple Watch Series 6, לגביו מתקבל הרמז הגדול ביותר בהזמנה של אפל לאירוע הקרוב, צפוי להגיע עם תכונות חדשות, כאשר על פי השמועות בנושא אפל עשויה להוסיף לו מד חדש למדידת ריווי החמצן בדם ומעקב שינה משופר. פרט לשעון, ייתכן כי תחליט החברה לחשוף בשבוע הבא גם מוצרים נוספים, בהם גרסה חדשה לטאבלט ה-iPad Air, רמקול HomePod חכם במידות קומפקטיות יותר ואולי גם אוזניות, כאשר ישנה ציפיה גבוהה גם למידע נוסף אודות שבב העיבוד החדש שמפתחת החברה למחשבי המק שלה בשיתוף עם חברת ARM.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

ומה קורה עם האייפון 12?

לצד כל המוצרים אליהם אנו עשויים להיחשף באירוע, הציפיה הגדולה ביותר היא כמובן לסדרת האייפון 12, אם כי זו ככל הנראה לא תיחשף באירוע הקרוב.

על פי ההדלפות הקודמות בנושא, ידוע לנו כי אפל תחליף את הצבע הירוק אותו חשפה עם סדרת האייפון 11 פרו (Midnight Green) בצבע כחול חדש אשר משוער להיקרא Navy Blue. עקב כך, ייתכן כי הצבעים הכחולים אשר צובעים את לוגו החברה בהזמנה הרשמית מהווים רמז עבה במיוחד לכך שאפל תכריז במסגרת האירוע על סדרת האייפונים הבאה.

עוד בגזרת ההדלפות, נוכל לספר על כך שאפל צפויה להציג 4 דגמים חדשים לסדרת האייפון 12, אשר ייקראו iPhone 12, iPhone 12 Max, iPhone 12 Pro ו-iPhone 12 Pro Max. דיווחים קודמים בנושא הזכירו את האפשרות כי אפל תפצל את השקת דגמי האייפון 12 הרגילה מזו של דגמי האייפון 12 פרו, כך שישנו סיכוי קל שנשמע לפחות על חלק מדגמי הסדרה החדשה באירוע הקרוב ב-15.9.

הסדרה החדשה תביא עמה תמיכה בגלישה ברשת הדור החמישי (5G), מערכי צילום משופרים, עיצוב מרובע יותר וחיישן LiDAR לדגם האייפון 12 פרו מקס. כמו כן, אפל עתידה להיפרד מהמטען הכלול באריזה ולהציע לרוכשי המכשירים לרכוש אותו בנפרד בתוספת של 50 דולר.

את כל הפרטים אודות סדרת האייפונים הבאה ניתן למצוא בלחיצה כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים