“המתים המהלכים” תסתיים אחרי 11 עונות, אך זו לא באמת פרידה

מתוך "המתים המהלכים" - עונה 7 פרק 10 (קרדיט תמונה: Gene Page - AMC) מתוך “המתים המהלכים” – עונה 7 פרק 10 (קרדיט תמונה: Gene Page – AMC)

סדרת הזומבים הפוסט אפוקליפטית “המתים המהלכים” (The Walking Dead) תגיע לסיומה לאחר 11 עונות, כך הכריזה רשת AMC. עם זאת, אין צורך להיפרד בזמן הקרוב – העונה הבאה תכלול מספר פרקים גדול בהרבה ממה שאנחנו רגילים, עם 24 פרקים שישודרו החל מהשנה הבאה ועד 2022.

הסדרה, שנמצאת כרגע בעונתה העשירית, יצאה לחופשה כפויה במהלך משבר הקורונה וצפויה לשדר את פרק סיום העונה ב-4 אוקטובר בארה”ב. בנוסף לכך, רשת AMC דיווחה כי לאחר סיום העונה הנוכחית נקבל גם שישה פרקי “בונוס” שישמשו כמתווכים בין העונות ה-10 וה-11. אלו צפויים להיות משודרים בתחילת השנה הבאה.

יקום “המתים המהלכים” הולך וגדל

בחדשות נוספות, הרשת הודיעה כי אפילו אחרי סיום הסדרה לא נצטרך באמת להגיד שלום לכל הדמויות שאהבנו. דריל דיקסון (נורמן רידוס) וקרול פלטייר (מליסה מקברייד), שתי הדמויות היחידות ששרדו את כל הדרך מהעונה הראשונה, ימשיכו את עלילותיהם בסדרת בת. את הסדרה תיצור התסריטאית אנג’לה קאנג, שמשמשת כשואורנרית של סדרת האם מאז עונה 9 ותמשיך לנהל אותה עד לסיומה הצפוי בעוד שנתיים. במקביל, היא תפתח את סדרת הבת על דריל וקרול שצפויה לעלות לשידור ב-2023.

היקום הרחב של “המתים המהלכים” מכיל כרגע גם שתי סדרות בת – “אימת המתים המהלכים” (Fear of the Walking Dead) שעונתה ה-6 צפויה לעלות באוקטובר, והסדרה החדשה “המתים המהלכים: העולם שמעבר” (The Walking Dead: World Beyond) שצפויה לעלות אף היא באוקטובר.

עוד דמות שלא נצטרך להיפרד ממנה לחלוטין כשהסדרה תגיע לסיומה היא זו של ריק גריימס (אנדרו לינקולן). ריק אמנם עזב את הסדרה בעונתה ה-9, אך אולפני יוניברסל עובדים כרגע על סדרת סרטי קולנוע בכיכובו.

ולסיום, למי שעדיין לא הסתפק בכל כך הרבה תוכן, נדווח כי רשת AMC מפתחת גם סדרה נוספת – אנתולוגיה שתעסוק בסיפורים צדדים בעולם “המתים המהלכים”. הסדרה תיקרא “סיפורי המתים המהלכים” (Tales of the Walking Dead) ותספר בכל פרק סיפור אחר על אחת הדמויות מההיסטוריה של הסדרה או דמות חדשה לחלוטין. כך בעצם נזכה לראות שוב דמויות שנהרגו במהלך העונות.

על כן, כאמור, אין באמת צורך להיפרד מ”המתים המהלכים” – כמו זומבי טוב, היא תמשיך לרדוף אחרינו גם אחרי מותה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים