רשמי: LG משחררת טיזר למכשיר בעל מסך נגלל

LG Explorer Project (תמונה: יוטיוב/LG) LG Explorer Project (תמונה: יוטיוב/LG)

לאחר שהכירה לנו אתמול את המכשיר הראשון של פרויקט ה-LG Explorer Project, שבמסגרתו החברה מתכננת לקחת סיכונים ולגלות עיצוביים פרקטיים וחדשים, בסוף האירוע אותו קיימה צירפה החברה טיזר קטנטן לסוף הסרטון בו ניתן לראות את המכשיר הבא שיגיע במסגרת הפרויקט. את הטיזר מיקמה LG לאחר הקרדיטים ומה שהיה נראה כסוף האירוע, כך שייתכן שזו מנסה להרגיל אותנו לצפות באירועיה גם לאחר שהם לכאורה נגמרים.

בטיזר, שאורכו כ-20 שניות בלבד (החל מ-1:05:37 בסרטון המצורף מטה), ניתן לראות מכשיר דקיק אשר נפתח ונסגר לזוג מצבים. בתחילה, החברה מציגה כי המכשיר נפתח למצב הראשוני בו הפתיחה מתבצעת עד חצי מהאורך המירבי, ובמצב השני ניתן לראות את המכשיר נפתח עד לאורכו המירבי. כמו כן, LG אינה חושפת האם אכן מדובר במכשיר בעל מסך נגלל, אך על פי המוצג בסרטון, אכן מדובר במכשיר שכזה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מכשיר LG עם מסך נשלף

למעשה, התצורה של מכשיר נגלל אינה חדשה לגמרי בשוק, כשאת זו ראינו מצידה של TCL כבר לפני כחצי שנה כשזה הציג לנו כיצד ניתן להפוך את הרעיון למציאות. עם זאת, האחרונה אינה שחררה עד לרגע זה את המכשיר שהוצג למכירה, כך שבמידה ו-LG תעשה זאת, היא תהיה הראשונה להביא לשוק מכשיר שכזה.

כך או כך, אין ספק שאם נראה מתחרה לתצורה המתקפלת של מכשיר ה-Galaxy Z Fold 2, זו כנראה תהיה הצורה הזו של מכשיר המסתיר בתוכו מסך נוסף הנגלל החוצה. במידה ו-LG תציג מכשיר שכזה, החברה תוכל לשחרר לשוק מכשיר המסוגל לתפקד גם כסמארטפון וגם כטאבלט, תוך צמצום משקלו באופן דרמטי בהשוואה למכשירים מתקפלים המשתמשים במגנון קיפול ההופך אותם לעבים וכבדים יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים