אלו המחירים ותאריכי ההשקה של ה-PlayStation 5 בישראל

Playstation 5 (תמונה: Sony) Playstation 5 (תמונה: Sony)

מעט פחות מיממה לאחר שחשפה סוני את המחירים ותאריכי ההשקה של קונסולות הדור הבא פלייסטיישן 5, מכריז היבואן הרשמי בישראל, ישפאר, על המחירים של הקונסולות בישראל. את זוג הקונסולות תשיק החברה בישראל במקביל להשקה העולמית שתתקיים ב-19.11.2020, כאשר ההזמנות המוקדמות ייפתחו כבר ב-1.10.2020.

מחיר קונסולת ה-PlayStation 5 במהדורה הדיגיטלית יעמוד על 1,999 ש”ח, זאת מול מחיר של 399 אירו (כ-1,608 ש”ח) באירופה, כאשר קונסולת ה-PS5 בגרסה המגיעה עם כונן דיסקים אופטי מסוג Blu-Ray תגיע לישראל במחיר של 2,499 ש”ח, זאת בהשוואה למחיר של 499 אירו (כ-2,012 ש”ח) באירופה. לפיכך, גבוהים המחירים בישראל מאלו של אירופה בסכום של כ-95 אירו במקרה של הפלייסטיישן 5 בגרסתה הדיגיטלית, כשהמחיר נוסק להפרש של 118 אירו במקרה של הגרסה המגיעה עם כונן הדיסקים האופטי.

קונסולת ה-PlayStation 5 מגיעה עם מפרט טכני הכולל מעבד AMD Ryzen Zen 2 עם 8 ליבות בתדר 3.5GHz, מעבד גרפי מבוסס Radeon RDNA 2 עם תמיכה ב-Ray Tracing, זיכרון 16GB GDDR6, כונן SSD, כונן בלו-ריי ועוד, ותציע לצידה גם בקר משחק בעיצוב חדש.

לחצו למכירה המוקדמת של ה-PS5: מחסני חשמל \ KSP


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים