רשמי: אפל תכריז על האייפון 12 ב-13.10

הזמנה לאירוע iPhone 12 (תמונה: Apple) הזמנה לאירוע iPhone 12 (תמונה: Apple)

אפל החלה הערב (ג’, 6.10) לשלוח הזמנות לקראת אירוע ההכרזה המצופה על מכשירי סדרת ה-iPhone 12, במסגרתו צפויה החברה להציג מספר דגמים חדשים של מכשירי הדגל שלה. את האירוע תערוך החברה ביום שלישי הבא, ה-13.10, החל מהשעה 20:00 לפי שעון ישראל, ואת זה תעביר בשידור חי בוידאו.

אירוע האייפון 12 מגיע זמן קצר יחסית עבור אפל, אשר רק בחודש שעבר חשפה דגמים חדשים בסדרות מוצרים נוספות, בהם שעוני ה-Apple Watch 6 וה-Apple Watch SE, שכבר עשו דרכם לישראל, וטאבלטי ה-iPad Air 2020 וה-iPad מהדור השמיני של החברה.

מה ידוע לנו על דגמי האייפון 12?

סדרת האייפון החדשה צפויה להגיע עם 4 דגמים שונים השנה, אלו כוללים את ה-iPhone 12, שעשוי להגיע תחת השם iPhone 12 Mini, ולצידו נמצא גם את דגמי iPhone 12 Max, iPhone 12 Pro ו-iPhone 12 Pro Max. אף שכל העדויות מעידות על השקת 4 דגמים השנה, ייתכן כי אפל לא תציג את כולם יחד, כשדגמי הפרו המתקדמים עשויים לקבל אירוע הכרזה נפרד מאוחר יותר השנה. את האייפון 12 מיני והאייפון 12 מקס אפל תשווק לאלו המחפשים נגיעות משוק הפרמיום במכשיר הנמכר במחיר נגיש יותר, בעוד שאת דגמי הפרו והפרו מקס החברה תציע לאלו המחפשים את הטוב ביותר מבית החברה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

המסכים בסדרה החדשה צפויים להגיע בגדלים שונים, החל ממסך 5.4 אינץ’ עבור דגם הכניסה iPhone 12 Mini, ועד מסך בגודל 6.7 אינץ’ עבור דגם הפרימיום iPhone 12 Pro Max, כאשר הדגמים כולם צפויים לשלב פאנלי מסך מסוג OLED.

iPhone 12 ׁ(תמונה: Youtube/EverythingApplePro)
iPhone 12 ׁ(תמונה: Youtube/EverythingApplePro)

בצד המפרט הטכני אנו מצפים לפגוש במערכת שבבים חדשה מדגם Apple A14 Bionic, זו הופיעה לראשונה דווקא עם טאבלט ה-iPad Air 2020 החדש שהוצג בספטמבר. מדובר במערכת שבבים המיוצרת בתהליך מתקדם בגודל 5nm, אשר כוללת מעבד בעל זוג ליבות עוצמתיות ו-4 ליבות חסכוניות בחשמל, אשר לטענת אפל מציגות שיפור של 40 אחוזים בביצועי המעבד ושיפור של 30 אחוזים בביצועים הגרפיים.

הדגמים החדשים בסדרת האייפון 12 צפויים כולם להגיע עם תמיכה ברשת הדור ה-5, כשבצד המצלמה עתידים דגמי הפרו לכלול מצלמה ראשית ברזולוציית 12 מגה-פיקסל, חיישן לצילום בזווית רחבה וחיישן נוסף לביצוע זום אופטי, כאשר דגם ה-Pro Max בסדרה עתיד להגיע גם עם חיישן LiDAR לביצוע פעולות במציאות רבודה. דגמי הכניסה אייפון 12 מיני ומקס צפויים להציע מערך צילום צנוע יותר, עם חיישן ראשי ברזולוציית 12 מגה-פיקסל וחיישן נוסף לצילום בזווית רחבה.

קראו על מכשירי ה-iPhone 12 בהרחבה בלחיצה כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים